گروه بورس- اولین جلسه هیات مدیره کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت به منظور انتخاب دبیر کل، رییس هیات مدیره و نایب رییس برگزار شد. به گزارش خبرنگار ما، در این جلسه که با حضور ۷ عضو اصلی هیات مدیره برگزار شد، در راستای اجرای مفاد ماده ۳۰ اساسنامه کانون، «هوشنگ عمرانی کلوچه» به نمایندگی از شرکت سرمایه‌گذاری استانی آذربایجان شرقی به عنوان دبیر کل برای مدت سه سال انتخاب شد.

همچنین «علی حقیقت» به نمایندگی از استان فارس به عنوان رییس هیات مدیره و «حمید حسینی» به نمایندگی از استان خوزستان نیز عهده‌دار سمت نایب رییسی هیات مدیره شدند.

از سوی دیگر در راستای بند ۴ ماده ۱۳۰ اساسنامه کانون، «حمیدرضا متقاعدی» به نمایندگی از استان گلستان به عنوان منشی جلسات دوره‌ای هیات‌مدیره تعیین شد.

دیگر اعضای اصلی هیات مدیره کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت شامل «فرهاد شهرکی» به نمایندگی از استان سیستان و بلوچستان، «کیومرث احمدی» به نمایندگی از استان کردستان و «محمدجواد شیخ» به نمایندگی از استان لرستان هستند.

همچنین دو عضو علی‌البدل کانون نیز شامل «افشار سرکانیان» به نمایندگی از استان قم و «الله‌بخش اکبری» به نمایندگی از استان کرمانشاه هستند.