گروه بورس- پلاسکوکار سایپا در راستای طرح توسعه و انتقال به شهرک کاسپین قزوین برای سال مالی 89 مبلغ 390میلیارد و 288میلیون ریال افزایش سرمایه دارد.

بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، پلاسکوکار درآمد هر سهم سال مالی ۸۹ را با ۹۷‌میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۴۲۳ریال پیش‌بینی کرده است.
مقدار تولید جهت سال 1389 بر اساس برنامه درخواستی شرکت سایپا پیش‌بینی شده است که در صورت عدم تحقق تخصیص برنامه تولید یاد شده در هر کدام از محصولات، تولید سپر و داشبورد پراید معمولی توسط شرکت جایگزین خواهد شد. همچنین پیش‌بینی عملکرد سال مالی آینده «پلاسکو کار» در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد سال مالی قبل به ترتیب فروش 42‌درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته 43درصد افزایش، سود عملیاتی 4‌درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات 7‌درصد افزایش نشان می‌دهد.
شرکت اعلام کرده است که طرح توسعه و انتقال به شهرک کاسپین قزوین را در دستور کار دارد که تاکنون مبلغ ۱۰۷میلیارد و ۷۸۵میلیون ریال و ۲هزار و ۵۳۵یورو هزینه بابت طرح مزبور انجام شده است.
بر اساس اطلاعات ارسالی شرکت، هیات‌مدیره تصمیم دارد به ازای هر سهم مبلغ 423ریال را برای تقسیم بین صاحبان سهام به مجمع عمومی عادی سالانه سال مالی 89 پیشنهاد کند.