گروه بورس کالا- نرخ بیلت در نیمه دوم ماه مارس با وجود تعطیلی بازارهای داخلی، در بازار جهانی با افزایش چشمگیری روبه‌رو شد، اما با پایان یافتن این ماه و در معاملات روز 31 و 30 مارس نرخ بیلت کاهش یافت.

بر اساس این گزارش، در حالی بازار داخلی با تعطیلات نوروز مواجه شد که خرید و فروش نقدی بیلت در معاملات روز هفدهم مارس در بورس لندن به ترتیب با نرخ ۴۸۰ و ۴۸۵ دلار ثبت شد. نرخ بیلت مدیترانه در معاملات نیمه دوم ماه مارس، با افزایش چشمگیری روبه‌رو شد، بیلت مدیترانه در معاملات روز بیست و نهم به بیشترین نرخ خود رسید، در این روز خرید و فروش نقدی بیلت مدیترانه به ترتیب با نرخ ۵۹۰ و ۵۹۵ دلار ثبت شد.


در معاملات نیمه دوم ماه مارس نرخ بیلت خاور دور نیز با رشد اندکی مواجه شد. در معاملات هفدهم مارس خرید و فروش بیلت خاور دور به ترتیب با نرخ ۴۹۰ و ۵۰۰ دلار ثبت شد. نرخ بیلت خاور دور در این مدت ثابت ماند، اما در معاملات۲۲ مارس خرید و فروش بیلت خاور دور با رشد روبه‌رو شد و به ترتیب با نرخ ۵۰۵ و ۵۱۵ دلار ثبت شد.
در معاملات 24 و 30 مارس بار دیگر نرخ بیلت خاور دور رشد کرد.
خرید و فروش نقدی بیلت خاور دور در معاملات ۳۰ و ۳۱ مارس با نرخ ۵۸۵ و ۵۹۵ دلار به ثبت رسید.
در معاملات 31 مارس نسبت به روز گذشته خرید و فروش نقدی بیلت مدیترانه با کاهش 10 دلاری روبه‌رو شد و به ترتیب با نرخ 550 و 555 دلار به ثبت رسید. خرید و فروش 3 ماهه بیلت مدیترانه نیز در این روز با کاهش 10 دلاری مواجه شد و به ترتیب با نرخ 565 و 575 دلار ثبت شد.
در معاملات این روز نرخ بیلت خاور دور نسبت به روز گذشته ثابت ماند.