گروه بورس کالا - در نخستین روز از معاملات بورس فلزات لندن در هفته جاری میلادی، قیمت همه فلزات به جز آلیاژآلومینیوم که 15 دلار افت داشت، با افزایش نرخ روبه‌رو شدند.

رشد 87 دلاری مس
در معاملات روز هشتم فوریه در بورس فلزات لندن قیمت مس ۸۷ دلار رشد کرد و هر تن از آن با نرخ ۶ هزار و ۳۲۹ دلار معامله شد. خرید نقدی این فلز در هر تن ۶ هزار و ۳۲۸ دلار و ۵۰ سنت به ثبت رسید.
آلومینیوم 25 دلار گران شد
در معاملات روز مورد بررسی در بورس لندن قیمت آلومینیوم ۲۵ دلار و ۵۰ سنت رشد کرد و هر تن از آن با قیمت یک هزار و ۹۴۷ دلار معامله شد. خرید نقدی این فلز در هر تن یک هزار و ۹۳۷ دلار و ۵۰ سنت بود. آلیاژآلومینیوم اما در این روز ۱۵ دلار ارزان شده و هر تن از آن با نرخ یک هزار و ۸۴۰ دلار معامله شد. خرید نقدی این فلز در هر تن یک هزار و ۸۳۵ دلار معامله شد. آلیاژآلومینیوم نیز در مجموع ۸۲ هزار و ۸۲۰ تن موجودی داشت که از این حجم کالا ۷۹ هزار و ۹۶۰ تن معامله شد.
سرب و صعود 5 دلاری
در معاملات روز هشتم فوریه در بورس فلزات لندن قیمت سرب ۵ دلار و ۵۰ سنت رشد کرد و هر تن از آن با قیمت یک هزار و ۹۳۵ دلار معامله شد. خرید نقدی این کالا یک هزار و ۹۳۰ دلار بود. روی در هر تن ۱۷ دلار رشد داشت و بدین ترتیب هر تن از آن با قیمت یک هزار و ۹۹۹ دلار معامله شد. خرید نقدی این کالا در هر تن یک هزار و ۹۹۸ دلار بود. روی نیز ۵۰۰ هزار و ۳۵۰ تن موجود بود که از این حجم کالا ۴۹۶ هزار و ۷۵۰ تن معامله شد.
نیکل و رشد 3 رقمی
در معاملات روز هشتم فوریه در بورس فلزات لندن قیمت نیکل ۲۹۵ دلار رشد کرد و هر تن از آن با قیمت ۱۷ هزار و ۳۵ دلار معامله شد. خرید نقدی این کالا ۱۷ هزار و ۳۰ دلار بود. قلع نیز ۷۳۵ دلار افزایش نرخ به ثبت رساند. در نتیجه هر تن از آن با قیمت ۱۴ هزار و ۹۵۰ تن معامله شد. خرید نقدی این کالا ۱۴ هزار و ۹۲۵ تن بود. قلع نیز ۲۷ هزار و ۱۳۵ تن موجود بود که از این حجم کالا ۲۵ هزار و ۶۵ تن فروش رفت.