گروه بورس کالا - در معاملات روز سیزدهم جولای قیمت آلومینیوم، سرب، نیکل و روی کاهش و قیمت آلیاژآلومینیوم، مس و قلع با رشد همراه شد.

مس، ۴‌هزار و ۸۸۳‌دلار

در معاملات بورس فلزات لندن قیمت مس با ۴۳‌دلار رشد قیمت هر تن از آن با قیمت ۴‌هزارو ۸۸۳‌دلار معامله شد. فروش نقدی این کالا با قیمت یک‌هزارو ۵۳۱‌دلار به ثبت رسید. در این روز در انبارهای لندن، مس ۲۵۷‌هزارو ۲۲۵ تن موجود بود که ۲۴۵‌هزارو ۷۲۵ تن از آن معامله شد.

نوسان آلومینیوم و آلیاژ آلومینیوم

در مبادلات ۱۳جولای آلومینیوم با افت ۳‌دلاری در هر تن با نرخ یک‌هزار و ۵۳۱‌دلار و ۵۰ سنت خریداری شده و با قیمت هر تن یک‌هزار و ۵۳۱‌دلار در هر تن به فروش رسید. خرید و فروش سه ماهه این محصول با نرخ یک‌هزار و ۵۶۵ و یک‌هزار و ۵۶۵‌دلار و ۵۰ سنت انجام شد. آلیاژ آلومینیوم نیز در مبادلات روز ذکر شده با رشد ۱۵‌دلاری در هر تن مواجه شده و با نرخ یک‌هزار و ۴۱۰‌دلار در هر تن به فروش رسید، نرخ خرید نقدی این محصول معادل تنی یک‌هزار و ۴۰۵‌دلار بود.

روی، یک‌هزار و ۴۶۱‌دلار

نرخ فروش روی در ۱۳ جولای با ۱۲‌دلار کاهش روی یک‌هزار و ۴۶۱‌دلار ایستاد. نرخ خرید نقدی این محصول نیز روی رقم یک‌هزار و ۴۶۰‌دلار و ۵۰ سنت بسته شد.

خرید و فروش سه ماهه روی نیز با نرخ یک‌هزار و ۴۹۰ و یک‌هزار و ۴۹۳‌دلار در هرتن انجام شد. موجودی روی در انبارهای بورس فلزات لندن معادل ۳۵۱‌هزار و ۱۵۰ تن بود که از این رقم ۳۴۳‌هزار و ۹۷۵ تن مورد مبادله قرار گرفت.

قلع و بیشترین رشد

قلع با رشد ۲۰۰‌دلاری در هر تن با نرخ ۱۲‌هزار و ۶۰۰‌دلار به صورت نقدی خریداری شده و با قیمت هر تن ۱۲‌هزار و ۶۵۰‌دلار به فروش رسید. مبادلات آتی این فلز با نرخ ۱۲‌هزار و ۴۵۰‌دلار و ۱۲‌هزار و ۵۰۰‌دلار در هر تن خرید و فروش شد.موجودی انبارهای لندن معادل۱۷‌هزار و ۶۷۵ تن بود که از این رقم ۱۷‌هزار و ۱۲۰ تن مورد مبادله قرار گرفت.

افت سرب و نیکل

نیکل و سرب نیز در مبادلات ۱۳ جولای هر یک با افت ۹۵ و ۲۷‌دلاری در هر تن مواجه شد. نرخ خرید نقدی نیکل ۱۴‌هزار و ۳۵۵‌دلار و سرب هم با قیمت یک‌هزار و ۵۶۶‌دلار در هر تن خریداری شد. فروش نقدی نیکل و سرب هر یک با قیمت های ۱۴‌هزار و ۳۶۰ و یک‌هزار و ۵۶۷‌دلار در هر تن انجام شد.