گروه بورس کالا- دیروز بازار غیر رسمی آهن با رکود مواجه بود به طوری که تیرآهن افت قیمت داشت.

به گزارش خبرنگار دنیای اقتصاد، دیروز قیمت میلگرد در بازار غیررسمی از ثبات نسبی نسبت به روز قبل از آن برخوردار بود. به گونه‌ای که میلگرد آجدار کلاف اهواز و میلگرد سایز ۱۴ تا ۲۰ آجدار فولاد آذربایجان بدون تغییر قیمت عرضه شد.
بر اساس این گزارش، طی مدت یاد شده نورد فولاد کرمانشاه الیگودرز، پارس و کاوه نیز تولیدات خود را بدون نوسان قیمت در بازار غیررسمی به فروش رساندند.
در این مدت، میلگرد ۱۰ آجدار شاخه اردبیل و ۱۲آجدار فولاد آذربایجان با کاهش ۱۵۰ریالی و ۵۰ریالی در هر کیلو مورد مبادله قرار گرفتند.
طی مبادلات روز گذشته در بازار غیررسمی همچنین میلگرد 22 و 25آجدار فولاد آذربایجان با کاهش 50 ریالی در هر کیلو به نرخ 7هزار و 700ریال دادوستد شدند. طی مدت یاد شده، سبد تیرآهن ریز و درشت نیز افت قیمت را در بازار غیررسمی تجربه کردند به گونه‌ای که هر شاخه تیرآهن 14، 16 و 18 ذوب‌آهن اصفهان با افت 5هزار ریالی عرضه شدند. در این مدت، هر شاخه تیرآهن 22، 24 و 27 به ترتیب به مبلغ 2میلیون و 690هزار ریال، 3میلیون و 150هزار ریال و 4میلیون و 650هزار ریال در بازار غیررسمی عرضه شدند که از افت قیمت 10هزار ریالی، 30هزار ریال و 20هزار ریالی برخوردار بودند.