گروه بورس کالا- زهرا مسافر: به منظور بررسی مسائل بورس کشاورزی کارگروه ویژه‌ای متشکل از شرکت بورس کالا، وزارت کشاورزی و معاونت توسعه کشاورزی تشکیل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بورس کالای ایران با اشاره به جلسه دوساعته روز سه‌شنبه با وزیر جهاد کشاورزی گفت: در این جلسه تبادل‌نظر در زمینه مسائل و مشکلات بورس کشاورزی صورت گرفت.


علی‌اکبر هاشمیان افزود: در این جلسه قرار شد که به منظور بررسی هرچه بیشتر مسائل بورس کشاورزی، کارگروه ویژه ما بین شرکت بورس کالا، وزارت جهاد کشاورزی و معاونت توسعه کشاورزی تشکیل شود تا بستر مناسب برای همکاری‌های مشترک فیمابین فراهم ‌شود. وی تصریح کرد: در جلسه یادشده وزیر جهاد کشاورزی بر حمایت از بورس کشاورزی تاکید کرد. مدیرعامل شرکت بورس کالای ایران خاطرنشان کرد: در جلسه یادشده وزیر جهاد کشاورزی ضمن حمایت از بورس کشاورزی بر مشخص شدن زمینه‌های همکاری بین این وزارتخانه با شرکت بورس کالا تاکید کرد. هاشمیان گفت: جلسه بین بورس ایران و وزیر جهاد کشاورزی صبح روز سه‌شنبه از ساعت ۹ تا ۱۱ به مدت ۲ساعت به طول انجامید که در آن اعضای هیات مدیره سازمان بورس اوراق بهادار از جمله رییس این سازمان علی صالح‌آبادی نیز حضور داشتند.