گروه بورس فلزات- دیروز در بورس فلزات تهران فولاد مبارکه تنها ورق سرد خود را عرضه کرد ولی ورق‌های گرم و گالوانیزه و قلع‌اندود عرضه‌ای نداشت. نکته قابل توجه این بود که قیمت ورق سرد مبارکه نسبت به هفته گذشته کاهش یافت و از قیمت ۶۰۳۰ریال به ۵۹۹۰ ریال رسید یعنی به میزان ۴۰ریال کاهش داشت.

بازار بورس فلزات فقط با کاهش قیمت روبه‌رو نبود بلکه در زمینه شمش آلومینیوم با افزایش توام شد. شمش آلومینیوم در تاریخ هشتم آبان‌ماه به نرخ ۳۱۰۳۰ریال معامله شده بود. اما دیروز به ۳۱۵۰۰ریال رسید، یعنی به میزان ۴۷تومان در هر کیلو افزایش نرخ داشت.

همچنین دیروز در گروه فولاد، در ۸رینگ معاملاتی جداگانه مقدار ۳۸هزار و ۲۶۰تن انواع ورق به ارزش ۲۰۹میلیارد و ۱۴۳میلیون و ۶۲۰هزار ریال به صورت نقد و سلف معامله شد که از نظر حجم و ارزش به ترتیب ۷۱/۹۸ و ۹۴/۹۲درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد.همچنین در این روز ۵۰۰تن شمش خالص یک‌هزار پوندی و تی‌‌بار ۱۳۵۰-EC در ۲رینگ معاملاتی جداگانه در گروه محصولات آلومینیومی به ارزش ۱۵میلیارد و ۹۰۰میلیون ریال به صورت نقدی دادو ستد شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۲۹/۱ و ۰۶/۷درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد.