نوسان قیمت‌ها در بورس فلزات لندن - ۱۱ مهر ۸۵

گروه بورس فلزات - قیمت نقدی انواع فلزات رنگی در LME به غیر از قلع و روی افزایش یافت. به گزارش خبرنگار ما روز ۲۹ سپتامبر در مقایسه با ۲۶ همین ماه قیمت روی و قلع با افت قیمت روبه‌رو بود، اما هر تن آلومینیوم ۹۰ دلار با افزایش قیمت مواجه شد.

قیمت نقدی آلومینیوم در روز ۲۹ سپتامبر ۲هزار و ۵۷۰ دلار بود و در تاریخ بیست‌وششم همین ماه از مرز ۲هزار و ۴۸۰ دلار فراتر نرفت.

از سوی دیگر قیمت خرید آلیاژ آلومینیوم، مس و سرب در روز بیست‌ونهم سپتامبر به ترتیب ۲هزار و ۱۹۰ دلار، ۷هزار و ۶۰۰ دلار و یک هزار و ۴۲۴ دلار بوده است اما قیمت خرید آنها ۴ روز پیش از این برای آلیاژ آلومینیوم ۲هزار و ۱۵۰ دلار، برای مس ۷هزار و ۵۹۰ دلار و برای سرب یک هزار و ۳۸۴ دلار رقم خورده بود که به ترتیب ۴۰ دلار، ۱۰ دلار و ۳۹ دلار افزایش نشان می‌دهد.

همچنین نیکل در این تاریخ نسبت به ۲۶ سپتامبر با رشد یک هزار و ۴۵ دلاری مواجه بود و قیمت آن در ۲۹ سپتامبر از مرز ۳۱هزار و ۴۹۵ دلار فراتر نرفت.

در این بین قلع و روی به ترتیب با افت ۱۵ دلاری و ۱۱ دلاری مواجه شدند.

قیمت خرید قلع در تاریخ ۲۹سپتامبر ۹هزار و ۹۰دلار و در تاریخ ۲۶ همین ماه ۹هزار و ۱۰۵دلار بود.

روی نیز در این تاریخ ۳هزار و ۳۵۹دلار و در تاریخ ۲۶ سپتامبر ۳هزار و ۳۷۰دلار بود.

از سوی دیگر خرید سه ماه فلزات رنگی هم در تاریخ ۲۹ سپتامبر به غیر از روی و قلع با افزایش قیمت مواجه شد. هر تن آلومینیوم ۷۱دلار افزایش قیمت داشت. قیمت خرید نقدی سه ماهه آلومینیوم در روز ۲۹ سپتامبر ۲هزار و ۵۸۶دلار بود و در تاریخ بیست و ششم همین ماه از مرز ۲هزار و ۵۱۵دلار فراتر نرفت.

از سوی دیگر قیمت خرید سه ماهه آلیاژ آلومینیوم، مس و سرب در روز بیست و نهم سپتامبر به ترتیب ۲هزار و ۲۵۰ و ۷هزار و ۵۷۹ و یک‌هزار و ۳۹۵دلار بوده است، اما قیمت خرید سه‌ماه آنها ۴روز پیش از این برای آلیاژ آلومینیوم ۲هزار و ۲۰۰دلار برای مس ۷هزار و ۵۵۰دلار و برای سرب یک‌هزار و ۳۶۵دلار رقم خورده بود که به ترتیب ۵۰دلار، ۲۹دلار و ۳۰دلار با افزایش قیمت مواجه شدند.

همچنین نیکل در این تاریخ نسبت به بیست و ششم همین ماه با رشد ۷۴۵دلاری مواجه بود و قیمت خرید سه ماه آن در تاریخ ۲۹ سپتامبر ۲۸هزار و ۷۹۵دلار بوده و در تاریخ ۲۶ سپتامبر درحد ۲۸هزار و ۵۰دلار باقی ماند.

از سوی دیگر قلع و روی به ترتیب ۴۵دلار و ۳۵دلار با افت قیمت مواجه شد. قیمت خرید قلع در تاریخ ۲۹ سپتامبر ۸هزار و ۹۹۵دلار و در تاریخ ۲۶ همین ماه ۹هزار و ۴۰دلار بود.

قیمت خرید روی در تاریخ مورد اشاره ۳هزار و ۳۴۵دلار و در تاریخ بیست و ششم سپتامبر ۳هزار و ۳۸۰دلار بوده است.