گروه بورس فلزات - بازار آهن‌آلات در سومین روز هفته جاری به آرامی روزهای قبل سپری شد. به‌طوری‌که بازار تیرآهن و میلگرد دیروز بدون نوسان بود و شاهد کاهش قیمت آهن‌آلات در بازار بودیم. افت دما طی چند روز اخیر سبب کاهش تقاضا شده و به نوعی بر بازار تیرآهن و میلگرد تاثیر گذاشته است البته ورود میلگردهای وارداتی به بازار نیز بر روی کاهش قیمت‌ها موثر بوده است و در نهایت بازار با رکورد دست و پنجه نرم می‌کند و خرید و فروش و گردش مالی در بازار به حداقل خود رسیده است.

بر این اساس دیروز بازار تیرآهن با کاهش قیمت مواجه بود. تیرآهن ۱۸ و ۲۰ ذوبی به طور مشترک با ۵۰۰ تومان کاهش در هر شاخه به ترتیب ۲۰۳هزار تومان و ۲۷۷هزار و ۵۰۰ تومان معامله شدند.
تیرآهن 24 ذوبی با یک هزار تومان کاهش در هر شاخه 401هزار تومان و تیرآهن 27 ذوبی در هر شاخه 2هزار تومان کاهش یافت و 438هزار تومان در هر شاخه به فروش رفت. تیرآهن 14 ذوبی در هر شاخه 122هزار و 500 تومان، تیرآهن 16 ذوبی در هر شاخه 147هزار و 500تومان و تیرآهن 22 ذوبی در هر شاخه 302هزار تومان بدون تغییر قیمت نسبت به روز یکشنبه دادوستد شدند.
این گزارش حاکی است بازار میلگرد نیز دیروز رو به کاهش بود. میلگرد ۱۶آجدار نیشابوری A۳، میلگرد ۱۶ آجدار میانه،‌میلگرد ۱۸آجدار نیشابوریA۳، میلگرد ۲۲ نیشابوری A۳و میلگرد ۲۲آجدار میانه به طور مشترک با ۳تومان افت در هر کیلو به ترتیب ۶۴۳،۶۴۰،۶۴۴، ۶۴۲و ۶۳۹ تومان به فروش رفتند.
بر اساس این گزارش میلگرد 14آجدار میانه با 4تومان کاهش در هر کیلو 650تومان،‌میلگرد 14آجدار نیشابوری A3 با 7تومان افت کیلویی 655تومان، میلگرد 12آجدار کرمان با کاهش 2تومانی در هر کیلو 653تومان و میلگرد 10آجدار البرز در هر کیلو یک تومان کاهش یافت و 667تومان معامله شدند.
این گزارش می‌افزاید: میلگرد ۸کلاف آجدار نوردی در هر کیلو ۶۴۱تومان، میلگرد ۸ کلاف آجدار الیگودرز کیلویی ۶۴۳تومان،‌میلگرد ۱۰کلاف آجدار الیگودرز در هرکیلو۶۵۱تومان و میلگرد ۱۸آجدار میانه کیلویی ۶۴۰تومان بدون تغییر قیمت نسبت به روز یکشنبه دادوستد شدند.