گروه بورس‌فلزات - قیمت نقدی انواع فلزات پایه در بورس لندن به غیر از آلومینیوم و مس افزایش یافت.
به گزارش خبرنگار ما روز شانزدهم فوریه در مقایسه با پانزدهم همین ماه قیمت آلومینیوم و مس با افت قیمت روبه‌رو بود. اما هر تن نیکل ۱۴۵دلار با افزایش قیمت مواجه شد.

قیمت نقدی نیکل در روز شانزدهم فوریه 41هزار و 750دلار بود و در تاریخ پانزدهم همین ماه از 41هزار و 605دلار بالاتر نرفت.
از سوی دیگر قیمت خرید قلع و سرب در روز شانزدهم فوریه به ترتیب ۱۳هزار و ۴۰۰دلار و یک هزار و ۸۰۸دلار بوده است اما قیمت خرید آنها روز پیش از این برای قلع ۱۳هزار و ۱۷۵دلار و برای سرب یک هزار و ۷۳۰دلار رقم خورده بود که به ترتیب ۲۲۵دلار و ۷۸دلار افزایش نشان می‌دهد. همچنین روی در این تاریخ نسبت به پانزدهم فوریه تغییری نکرد و بر روی ۳هزار و ۳۸۰دلار ثابت ماند. در این بین آلومینیوم و مس به ترتیب با افت ۳۰دلاری و ۵۶دلاری مواجه شدند. قیمت خرید آلومینیوم در تاریخ شانزدهم فوریه ۲هزار و ۸۸۹دلار و در تاریخ پانزدهم همین ماه ۲هزار و ۹۱۹دلار بود.
مس نیز در این تاریخ 5هزار و 779دلار و در تاریخ پانزدهم فوریه 5هزار و 835دلار بود.
از سوی دیگر فروش سه‌ماهه فلزات پایه هم در تاریخ شانزدهم فوریه به غیر از آلومینیوم و مس با افزایش قیمت مواجه شد. هر تن روی ۲۵دلار افزایش قیمت داشت. قیمت فروش نقدی سه‌ماه روی در روز شانزدهم فوریه ۳هزار و ۳۹۵دلار بود و در تاریخ پانزدهم همین ماهه از ۳هزار و ۳۷۰دلار بالاتر نرفت. از سوی دیگر قیمت فروش سه‌ماه سرب، نیکل و قلع در روز شانزدهم فوریه به ترتیب یک‌‌هزار و ۷۶۶دلار، ۳۹هزار دلار و ۱۳هزار و ۱۰۰دلار بوده است، اما قیمت فروش سه‌ماهه آنها روز قبل از این برای سرب یک‌‌هزار و ۶۶۰دلار برای نیکل ۳۸هزار و ۷۲۰دلار و برای قلع ۱۳هزار و ۵۰دلار رقم خورده بود که به ترتیب ۱۰۶دلار، ۲۸۰دلار و ۵۰دلار با افزایش قیمت مواجه شدند. از سوی دیگر آلومینیوم و مس به ترتیب ۳۳دلار و ۱۰دلار با افت قیمت روبه‌رو شدند قیمت فروش آلومینیوم در تاریخ شانزدهم فوریه ۲هزار و ۸۰۸دلار و در تاریخ پانزدهم همین ماه ۲هزار و ۸۴۱دلار بود.
قیمت فروش مس در تاریخ مورد اشاره 5هزار و 820دلار و در تاریخ پانزدهم فوریه 5هزار و 830دلار بوده است.