همکاری شرکت نفت پارس و سازمان حمایت برای رعایت حقوق مصرف‌کنندگان

گروه بنگاه‌های اقتصادی: مدیرعامل شرکت نفت پارس از همکاری این مجموعه با سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان به منظور استفاده از آزمایشگاه‌های مجموعه نفت پارس برای تعیین استاندارد کالاهای روغنی در بازار داخلی، خبر داد. حمیدرضا خلیلی در گفت‌وگو با «دنیای اقتصاد» با اشاره به بازدید هفته گذشته رئیس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان و چند تن از معاونان و مدیران کل این مجموعه، ضمن مطلوب ارزیابی کردن این بازدید گفت: در این بازدید، امکانات شرکت نفت پارس شامل آزمایشگاه‌های مدرن کنترل کیفیت و همچنین تجهیزات به روز تولید انواع محصولات روانکار معرفی شده و نقش این امکانات در رعایت حقوق مصرف‌کنندگان و ارائه محصولات با کیفیت به بازار، تشریح شد.

وی افزود: مقرر شد آزمایشگاه نفت پارس به‌عنوان یکی از آزمایشگاه‌های همکار، مرجع و مشاور سازمان حمایت در تدوین استانداردهای مربوط به روغن و فرآورده‌های روغنی با آن سازمان همکاری کند. مدیرعامل نفت پارس ادامه داد: شرکت نفت پارس به‌عنوان قدیمی‌ترین شرکت تولید‌کننده محصولات روغنی، ضمن عرضه محصولات روانکار با‌کیفیت، از مجهزترین و مدرن‌ترین امکانات پالایشگاهی تولید روغن موتور در کشور برخوردار است. خلیلی با بیان اینکه نفت پارس با وجود اینکه قدیمی‌ترین شرکت روغنی کشور است اما به لحاظ به روز بودن امکانات به‌ویژه امکانات آزمایشگاهی و فرآیندی این قابلیت را دارد که با‌کیفیت‌ترین محصول روغن را در کشور تولید کند.

وی ادامه داد: مجموعه نفت پارس متعهد است نیاز بازار داخل را به بهترین نحو، با بهترین کیفیت و در مناسب‌ترین زمان، تامین کند. مدیرعامل نفت پارس ضمن مطلوب ارزیابی کردن این بازدید، اظهار کرد: این بازدید نشان از تعامل مثبت و موثر شرکت‌های تولید‌کننده محصولات روانکار و انجمن پالایشگاه‌های روغن‌سازی و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان داشته و بدیهی است که مهم‌ترین‌ موضوع در این تعامل نیز رعایت حقوق مصرف‌کنندگان خواهد بود.

خلیلی همچنین از تلاش این مجموعه برای افزایش راندمان و بهینه‌سازی فرمولاسیون محصولات در قالب طرح‌های توسعه‌ای خبر داد.