گروه بورس - هیات مدیره کارخانجات داروپخش در نظر دارد سرمایه شرکت را از 100میلیارد ریال به مبلغ 150میلیارد ریال معادل 50درصد افزایش دهد.

بر اساس گزارش سازمان بورس اوراق بهادار تهران، ۲۵میلیارد ریال از این افزایش سرمایه از محل سود انباشته و ۲۵میلیارد ریال آن از محل آورده نقدی سهامداران است. شرکت در بهمن ماه ۸۴ اعلام کرده بود هیات‌مدیره در نظر دارد سرمایه شرکت را از مبلغ ۱۰۰میلیارد ریال به‌مبلغ ۱۵۰میلیارد ریال (معادل ۵۰درصد) از محل مطالبات حال شده سهامداران افزایش دهد و در تاریخ تیرماه نیز اعلام کرده بود برنامه افزایش سرمایه از دستور کار خارج شده است.
کارخانجات داروپخش درآمد هر سهم امسال را با 100میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ یک‌هزار و 244 ریال پیش‌بینی کرده است که با تحقق 816 ریال سود برای هر سهم تا پایان آذ‌ر‌ماه معادل 66درصد از سود هر سهم را پوشش داده است.
پیش‌بینی عملکرد «دارو» برای سال مالی ۸۵ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به‌ترتیب فروش ۱۹درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۱۹درصد افزایش، سود عملیاتی ۱۸درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۱۹درصد افزایش نشان می‌دهد.
هیات‌مدیره تصمیم دارد سود قابل تقسیم سال 1385 را مبلغ 900 ریال خالص برای هر سهم به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند. شرکت در مهر ماه سود تقسیمی سال 85 را مبلغ 1125 ریال خالص برای هر سهم اعلام کرده بود.
کارخانجات داروپخش اعلام کرده است پروژه بیوتک با برآورد هزینه سرمایه‌گذاری به مبلغ ۷۵۰۰۰میلیون ریال و پروژه توسعه سرم‌سازی با برآورد هزینه سرمایه‌گذاری به‌مبلغ ۵۵۲۵۷میلیون ریال را در دست اجرا دارد. شرکت در مهر‌ماه تاریخ بهره‌برداری از پروژه سرم‌سازی را آبان ماه ۱۳۸۵ اعلام کرده بود.
شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی 85 را در آذر ماه مبلغ 1244 ریال اعلام کرده بود که به‌رغم عدم تغییر پیش‌بینی درآمد هر سهم جزئیات آن تغییر کرده است و شرکت دلیل آن را تغییر طبقه‌بندی عنوان کرده است.