تبریز

در معاملات روز شنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی تعداد یک‌میلیون و ۴۰۴هزار و ۲۶۶ سهم از سهام ۵۹ شرکت به ارزش ۵میلیارد ریال دادوستد شد که ۵۹درصد آن مربوط به خرید و ۴۱درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

بیشترین ارزش ریالی خرید در این تالار به گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو، توسعه معادن روی ایران و پتروشیمی اراک اختصاص داشت. زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۲۸۹هزار و ۸۱۲ سهم به ارزش بیش از ۷۷۰میلیون ریال از میان ۲۶ شرکت مورد دادوستد قرار گرفت که سهم ۱۰ شرکت با افزایش قیمت، ۴ شرکت بدون تغییر قیمت و ۱۲ شرکت با کاهش قیمت روبه‌رو بودند. ۷۲درصد ارزش معاملات را خرید و ۲۸درصد آن را فروش سهام شامل شد. بیشترین حجم و ارزش خرید مربوط به گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو و بیشترین ارزش فروش مربوط به اتومبیل سایپا و بیشترین حجم فروش مربوط به سرمایه‌گذاری پتروشیمی بود.

سمنان

روز گذشته تعداد ۸۸۵هزار و ۵۵۳ سهم جمعا به ارزش ۴میلیارد و ۴۲میلیون و ۷۹۳هزار و ۸۱۶ریال در بورس منطقه سمنان مورد دادوستد قرار گرفت. ۷۷درصد از ارزش معاملات صورت گرفته طی این روز به خرید و ۲۳درصد به فروش اختصاص داشت. همچنین در تالار بورس منطقه سمنان بیشترین حجم معاملات خرید را سرمایه‌گذاری ساختمان ایران کسب کرد.

کرمان

دیروز در تالار بورس منطقه‌ای کرمان تعداد ۷۳۱هزار سهم به ارزش بیش از ۵میلیارد و یک‌میلیون ریال معامله شد که ۸۰درصد آن مربوط به خرید سهام و ۲۰درصد آن مربوط به فروش سهام بود. بیشترین ارزش ریالی معاملات به ترتیب مربوط به سهام پتروشیمی اصفهان، توسعه معادن روی ایران و سرمایه‌گذاری گسترش ایران‌خودرو بود.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز گذشته شاهد دادوستد ۸۵۰هزار و ۹۵۷ سهم (متعلق به ۴۲ شرکت) به ارزش بیش از ۴میلیارد و ۱۳۹میلیون ریال بود.دیروز از کل معاملات انجام شده در تالار بورس منطقه‌ای زنجان سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری ساختمان ایران، توسعه معادن روی ایران و ایران دارو به ترتیب بیشترین تعداد خریداران و سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری ساختمان ایران، توسعه معادن روی ایران و پتروشیمی خارک به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

رشت

در دادوستد روز گذشته ۸۳۶هزار و ۶۸ سهم به ارزش ۳میلیارد و ۲۵۴میلیون و ۹۱۸هزار و ۲۴۳ریال مبادله شد که ۶۲درصد معاملات مربوط به خرید سهام بود. سهام شرکت‌های گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو، فولاد کاویان و توسعه معادن روی ایران، بیشترین خریدار را در گیلان داشتند.

اصفهان

تالار منطقه‌ای اصفهان در روز گذشته شاهد معامله تعداد سه‌میلیون و ۳۱۵هزار و ۹۸۵سهم به ارزش ۱۳میلیارد و ۴۱۷ میلیون و ۸۸۶هزار و ۳۴۶ریال بود که از سوی ۳۴۳نفر خریدار دادوستد شد.با ارزش‌ترین سهم تالار اصفهان سهام گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو بود. دیروز سهام توس‌گستر با ۳۹ نفر خریدار، توجه سهامداران اصفهانی را به خود جلب کرد.