گروه بورس- فرآورده‌های نسوز پارس برنامه افزایش سرمایه از مبلغ 60میلیارد ریال به مبلغ 100میلیارد ریال را که 10میلیارد ریال از آن از محل اندوخته طرح توسعه و 30میلیارد ریال از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران است در دستور کار دارد.

براساس گزارش سازمان بورس اوراق بهادار تهران، سود عملیاتی شرکت فرآورده‌های نسوز پارس در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل ۲۸درصد افزایش نشان می‌دهد. پیش‌بینی عملکرد سال مالی منتهی به ۳۰ آذر‌ماه ۸۵ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل فروشی با ۱۲درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته با ۹درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات با ۴درصد افزایش مواجه شده است.
بنابر این‌گزارش، درآمد هر سهم کفپارس برای سال مالی مزبور با سرمایه 60میلیاردریال مبلغ 193ریال به طور خالص پیش‌بینی شده است.
این شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی مزبور را در تاریخ‌های اسفندماه ۸۴، اردیبهشت و شهریور‌ماه ۸۵ مبلغ ۲۰۲ریال اعلام کرده که شرکت دلایل تعدیل را به طور عمده کاهش مقدار و افزایش نرخ فروش، کاهش بهای مواد اولیه مصرفی، کاهش هزینه دستمزد و افزایش هزینه‌های سربار اعلام کرده است.
هیات‌مدیره شرکت فرآورده‌های نسوز آذر تصمیم دارد سود تقسیمی سال مالی 85 را به میزان 50درصد سود خالص به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد دهد.
این شرکت در اردیبهشت‌ماه سال‌جاری سود قابل تقسیم سال مالی مزبور بین صاحبان سهام را ۹۵ریال به ازای هر سهم اعلام کرده بود.