ارومیه

هفته گذشته تعداد دو میلیون سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت.

ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۳/۸میلیارد ریال بود که ۳/۲۹درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود.

همچنین در این هفته سهام شرکت ملی صنایع مس ایران با ۷/۵۹درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت. کیش

در معاملات هفته گذشته تالار منطقه‌ای کیش، بیش از ۱۲میلیون و ۹۷۵هزار سهم به ارزش ۴۹میلیارد و ۲۱۰میلیون ریال از سهام ۵۴شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۵۸درصد مربوط به فروش و ۴۲درصد مربوط به خرید سهام بود.

از میان شرکت‌های دادوستد شده نیز بین‌المللی توسعه ساختمان و سیمان فارس و خوزستان از استقبال بیشتری برخوردار بود.

ساری

در هفته منتهی به دوم اسفند ماه در تالار ساری تعداد چهار میلیون و ۷۸۳هزار و ۶۰۰سهم به مبلغ بیش از ۱۲میلیارد و ۸۷۴میلیون ریال مبادله شد.

در هفته مزبور پنج شرکت برتر از نظر ارزش معاملات در تالار بورس ساری، مهرکام پارس،‌ملی صنایع مس ایران، ایران خودرو، بانک کارآفرین و بانک پارسیان بودند.

از کل سهام مبادله شده در این تالار طی هفته گذشته، حدود ۴۳درصد مربوط به خرید و حدود ۵۷درصد مربوط به فروش سهام بود.

زاهدان

هفته گذشته در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۷۵۷هزار و ۹۳۹سهم به ارزش بیش از دو میلیارد و ۲۱۹میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت که ۱۸درصد ارزش دادوستد این هفته به خرید و ۸۲درصد آن به فروش سهام اختصاص داشت.

همدان

در هفته گذشته تعداد ۴میلیون و ۱۹۵هزار و ۵۶۶سهم به ارزش ۱۳میلیارد و ۱۲میلیون و ۸۶۵هزار و ۲۸۸ریال مبادله شد که ۱۰درصد از معاملات مربوط به خرید سهام و ۹۰درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

همچنین شرکت‌های ایران‌خودرو، پتروشیمی آبادان و ملی صنایع مس ایران بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

رشت

هفته گذشته بیش از ۱۰میلیون و ۱۲۵هزار سهم به ارزش ۹/۳۵میلیارد ریال در تالار بورس منطقه‌ای گیلان مورد معامله قرار گرفت.

کرمانشاه

هفته گذشته بورس منطقه‌ای کرمانشاه شاهد دادوستد تعداد ۶۰۹هزار سهم و حق تقدم، به ارزش ۲۰۸۵میلیون ریال بود که نسبت به هفته قبل به لحاظ حجم ۵۰درصد افزایش و از لحاظ ارزش ۱۹۷درصد افزایش داشت.

قزوین

هفته گذشته در تالار بورس استان قزوین تعداد ۶۸میلیون و ۴۰۲هزار و ۷۰۱ سهم به ارزش بیش از ۱۴۰میلیارد و ۲۹۵میلیون و ۸۹۳هزار ریال معامله شد.

از کل معاملات تالار قزوین ۵۳درصد مربوط به خرید و ۴۷درصد مربوط به فروش بود.

بیشترین تعداد خریداران مربوط به سهام صنایع ملی مس ایران، صنعتی و معدنی چادرملو، مهرکام پارس و ایران‌خودرو بود.

کرمان

هفته گذشته در بورس منطقه‌ای کرمان تعداد ۱۹میلیون و ۳۳۱هزار سهم به ارزش بیش از ۸۰میلیارد و ۴۸میلیون ریال معامله شد که از این میزان ۹۰درصد مربوط به خرید سهام و ۱۰درصد مربوط به فروش سهام بود. بیشترین تعداد خریدار مربوط به سهام شرکت‌های صنایع ملی مس ایران، سایپا، بانک پارسیان، پارس خودرو، الکتریک خودرو شرق، فارسیت دورود و تولید فرومولیبدن کرمان بود.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در هفته گذشته، شاهد داد و ستد سه میلیون و ۸۵۳هزار و ۶۳ سهم (متعلق به ۵۷ شرکت) به ارزش بیش از ۱۲میلیارد و ۵۲۴میلیون ریال بود که از نظر ارزش ریالی معاملات نسبت به هفته قبل ۳۷درصد افزایش داشت.

در هفته ای که گذشت از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۵۰درصد به خرید و ۵۰درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.

همچنین از کل معاملات انجام شده در تالار بورس منطقه‌ای زنجان سهام ملی صنایع مس ایران، ایران خودرو و ایران خودرو دیزل به ترتیب بیشترین تعداد خریداران را به خود اختصاص دادند.