گروه بورس- موتورسازان تراکتورسازی ایران درآمد هرسهم سال مالی ۸۶ را با ۱۲۰میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۵۳۵ریال پیش‌بینی کرده است. بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، پیش‌بینی عملکرد «خموتور» برای سال مالی ۸۶ در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد سال مالی قبل به ترتیب فروش ۸درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۸ درصد افزایش، سود عملیاتی ۳درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۱۰درصد کاهش یافته است . شرکت دلایل تغییر را عمدتا افزایش تعداد فروش، افزایش هزینه‌های عملیاتی به دلیل افزایش دستمزد کارکنان و استفاده از معافیت مالیاتی در سال مالی قبل اعلام کرده است.

هیات‌مدیره در نظر دارد، تقسیم مبلغ ۴۰میلیارد ریال (معادل ۶۲درصد) از سود خالص را به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.

«خموتور» اعلام کرده است، مالیات برآوردی در سال مالی ۸۵ با توجه به افزایش سرمایه سال ۸۵ (به موجب مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۱/۱۲/۸۴ سرمایه شرکت از مبلغ ۶۰میلیارد ریال به مبلغ ۱۲۰میلیارد ریال (معادل ۱۰۰درصد‌) از محل اندوخته مبلغ ۱۴میلیارد ریال و از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران مبلغ ۴۶میلیارد ریال افزایش یافت) محاسبه شده است.

همچنین با توجه به اینکه تاکنون در رابطه با افزایش قیمت مطرح شده در مجمع سالانه شرکت ، مبنی بر افزایش قیمت ۱۰درصدی موتور‌های خریداری شده توسط شرکت تراکتورسازی ایران مورد توافق طرفین قرار نگرفته است، لذا پیش‌بینی مبلغ فروش بر پایه قیمت سال ۱۳۸۵ لحاظ شده است که اگر در آینده توافق لازم صورت پذیرد بلافاصله تغییرات لازم نیز اعمال و نتایج اعلام خواهد شد.