کرمان

دیروز در تالار بورس منطقه‌ای کرمان تعداد ۱۷۱هزار سهم به ارزش بیش از ۵۱۰میلیون ریال معامله شد که ۳۰درصد آن مربوط به خرید سهام و ۷۰درصد آن مربوط به فروش سهام بود.همچنین بیشترین ارزش ریالی معاملات به ترتیب مربوط به سهام شرکت‌های ملی سرب و روی ایران، شرکت ملی صنایع مس ایران و تولید فرومولیبدن کرمان بود. سمنان

دیروز تعداد ۱۰۶هزار و ۸۵۶ سهم جمعا به ارزش ۱۸۰میلیون ریال در بورس منطقه سمنان مورد دادوستد قرار گرفت.۴۷درصد از ارزش معاملات صورت گرفته طی این روز به خرید و ۵۳درصد به فروش اختصاص داشت.همچنین طی روز جاری در تالار منطقه سمنان بیشترین حجم معاملات خرید به سهام ایران خودرو اختصاص داشت.

کرمانشاه

دیروز بورس منطقه‌ای کرمانشاه شاهد دادوستد تعداد ۹۹هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۲۰۳میلیون ریال بود.از این میزان معامله ۷۲درصد آن مربوط به خرید و مابقی مربوط به فروش بود.

تبریز

در معاملات روز دوشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۹۸۰هزار و ۸۵۹ سهم از سهام ۳۵ شرکت به ارزش ۲/۲میلیارد ریال دادوستد شد که ۵۰درصد آن مربوط به خرید و ۵۰درصد آن مربوط به فروش سهام بود.دیروز بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش بورس نیز مربوط به ایران خودرو دیزل بود.

زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۸۹هزار و ۶۷۴ سهم به ارزش بیش از ۲۱۰میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفته که ۱۷درصد ارزش معاملات به خرید و ۸۳درصد آن به فروش سهام اختصاص داشت. همچنین بیشترین حجم و ارزش خرید مربوط به بانک پارسیان و بیشترین حجم و ارزش فروش مربوط به ملی صنایع مس ایران بود.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش بیش از ۲۶۲هزار سهم به ارزش ۵۷۰میلیون ریال از سهام ۱۹ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۶۸درصد مربوط به خرید و ۳۲درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده بانک پارسیان و سیمان فارس و خوزستان از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

ساری

روز دوشنبه در تالار ساری، تعداد ۵۹۳هزار و ۹۰۲ سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۶۵۸میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. از کل معاملات انجام شده در این روز حدود ۱۹درصد مربوط به خرید و حدود ۸۱درصد مربوط به فروش سهام بود.شرکت‌های بانک کارآفرین، بانک پارسیان و داروسازی جابرابن‌حیان بیشترین حجم خرید و شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، ایران خودرو و ایران خودرو دیزل بیشترین حجم فروش را به خود اختصاص دادند.

مشهد

دیروز بورس اوراق بهادار خراسان تعداد یک میلیون سهم به ارزش ۲میلیارد ریال مبادله شد که ۳۹درصد آن مربوط به خرید سهام و ۶۱درصد آن مربوط به فروش سهام بود.این تعداد سهام متعلق به ۳۷ شرکت بود.

رشت

در دادوستد روز دوشنبه تعداد ۴/۱میلیون سهم به ارزش ۷/۴میلیارد ریال مبادله شد که ۹درصد معاملات مربوط به خرید سهام بود.شرکت‌‌های پارس خودرو، بانک پارسیان و سایپا آذین بیشترین خریدار را در گیلان داشتند.