گروه بورس- فرابورسی‌ها روزگذشته شاهد تشکیل صف‌های فروش متوالی برای باغمیشه بودند تا این شرکت تازه‌وارد، پنجمین روز حضور در بازار سرمایه را با صف فروش تجربه کند.

به گزارش خبرنگار ما، در بازار دیروز فرابورس نشانه‌های ضعف روز دوشنبه باغمیشه به واقعیت تبدیل شد تا با وجود معامله ۵ میلیون و ۷۰۸ هزار و ۴۷۷ سهمی، این نماد همچنان با صف فروش یک میلیون سهمی به کار خود پایان دهد. بر این اساس نوسان ۸۸/۴ درصدی «ثباغ» افت ۴۶۰ ریالی قیمت را برای این سهم به همراه داشت. بر این اساس روزگذشته «ثباغ» ۵۰ درصد از حجم معاملات دیروز را به خود اختصاص داد. دیروز ۱۱ میلیون سهم به ارزش ۱۱۴ میلیارد و ۱۸۱ میلیون ریال در بازار فرابورس معامله شد.
در همین حال فولاد آلیاژی یزد نیز شاهد حجم قابل‌توجهی از معاملات بود تا یک میلیون و 456 هزار و 347 سهم این نماد با 61 ریال کاهش قیمت خرید و فروش شود.
نماد پتروشیمی پردیس دیروز نیز مورد توجه سهامداران فرابورس بود تا با معامله ۵۴۸ هزار و ۵۸ سهم، رشد قیمت ۴۹۹ ریالی را شاهد باشد. اقبال بازار فرابورس به این نماد موجب شد قیمت این سهم در رقم ۲۳ هزار و ۲۲ ریال تثبیت شود.
تجارت الکترونیک پارسیان دیگر نماد مثبت روزگذشته فرابورس بود که رشد 223 ریالی را شاهد بود. اما مرجان کار بیشترین نوسان مثبت را به خود اختصاص داد به گونه‌ای که معامله 500 سهم این نماد نوسان مثبت 59/4 درصدی را برای این سهم رقم زد.
همچنین در بازار دوم فرابورس نماد بانک آرین و حق‌تقدم بانک آرین معاملات قابل توجهی داشت. بانک آرین شاهد یک میلیون و ۷۵۷ هزار و ۴۸۰ سهم بود که با نوسان مثبت ۱۶/۳ به کار خود پایان داد. بانک آرین در ابتدای وقت دیروز معاملات ضعیفی داشت اما در ادامه کار خود را با صف خرید پایان داد. این در حالی است که روند کاهشی حق تقدم این نماد در بازار دیروز نیز ادامه یافت تا با ۴۲ ریال کاهش، این نماد در قیمت ۸۱۳ ریال بسته شود.
در معاملات دیروز فرابورس، رقابت بلوک سپرده‌گذاری همچنان از سوی 3 گروه دنبال شد. هر سهم این بلوک در حال حاضر در رقم 4146 ریال رقابت می‌شود تا ارزش این بلوک به مبلغ 3 میلیارد و 300 میلیون تومان افزایش یابد.