گروه بورس - معاملات روز گذشته بورس آتی همچنان با معامله نمادهای ثابت به کار خود پایان داد تا بازار آتی در غیاب نمادهایی مانند «فولاد» و «شخارک» و «وبملت» شاهد اتفاق خاصی نباشد.

به گزارش خبرنگار ما، دیروز معامله‌گران بورس آتی شاهد معامله ۱۵ قرارداد به ارزش ۳۹۶ میلیون و ۸۳ هزار ریال بودند که در آن تنها «فملی» اسفندماه رشد قیمتی را تجربه کرد.
در بازار آتی دیروز معامله 9 قرارداد «فملی» اسفندماه رشد 337 ریالی قیمت این نماد را رقم زد تا با نوسان مثبت 52/3 درصدی قیمت تسویه این نماد به 9 هزار و 898 ریال افزایش یابد. این در حالی است که 21 تقاضای فروش در قیمت 9 هزار و 800 ریال و 15 سفارش خرید در قیمت 9 هزار و 602 ریال در پایان معاملات دیروز در سیستم معاملات باقی ماند.
از سوی دیگر «اخابر» اسفند که با ۱۹ سفارش فروش و بدون سفارش خرید به کار خود ادامه می‌داد، شاهد معامله یک قرارداد و کاهش ۹ ریالی قیمت تسویه بود، تا با ۱۱۸ موقعیت
باز قیمت تسویه این نماد به رقم دو هزار و 948 ریال کاهش یابد.
«فملی» دی‌ماه با یک قرارداد و «کچاد» اسفندماه با ۴ قرارداد دیگر نمادهای معامله‌شده دیروز بازار آتی بودند که به ترتیب افت ۱۰۲ و ۸۸ ریالی را تجربه کردند.
به این ترتیب «کچاد» اسفندماه پس از چند روز معامله بدون تغییر قیمت شاهد نوسان منفی 83/1 درصدی بود تا قیمت تسویه این نماد با 9 تقاضای خرید در قیمت 4 هزار و 725 ریال بسته شود، اما معاملات دیروز بورس آتی تحت‌تاثیر معاملات منفی بورس نیز بود تا معامله‌ گران به حذف سفارش‌های خرید و فروش در نمادهای متعدد اقدام کنند.