گروه بورس- نسترن فیروز: سهامداران بازار فرابورس روز گذشته شاهد تشکیل صف خرید به تعداد 600هزار سهم برای نماد معاملاتی «ودی» بودند.

در همین حال در معاملات دیروز سه نماد بیمه دی، مرجان کار و لیزینگ ایرانیان هر کدام به ترتیب شاهد رشد ۸/۴‌درصد، ۳/۳‌درصد و ۶‌صدم‌درصدی بودند.
این در حالی است که نماد کویرتایر با افت 5‌درصدی قیمت روبه‌رو شد و به کار خود پایان داد. از سوی دیگر بیمه دی با حجم معاملاتی 3میلیون و 32هزار و 311سهم و ارزش معاملاتی 7‌میلیارد و 547میلیون‌ریال به عنوان باارزش‌ترین نماد بازار شناخته شد.
همچنین مرجان کار با ارزش معاملاتی ۷۳۳میلیون‌ریال توانست ۲۰۴هزار سهم از حجم معامله شده بازار را از آن خود کند.
این در حالی است که لیزینگ ایرانیان با حجم معاملاتی 373هزار و 146سهم و ارزش معاملاتی 615میلیون‌ریال به قیمت یک‌هزار و 650ریال معامله شد.
از سوی دیگر نماد معاملاتی «پکویر» بدون کسب ارزش معاملاتی توانست ۲۰ سهم از حجم بازار را به خود اختصاص دهد.
در پایان روز کاری گذشته حجم کل بازار OTC به 3میلیون و 609هزار و 477سهم و ارزش معاملات به 8‌میلیارد و 895میلیون‌ریال رسید.
برگزاری دومین مجمع سالانه فرابورس
همچنین دومین مجمع عمومی عادی سالانه شرکت فرابورس ساعت 9 صبح فردا در محل سالن آمفی تئاتر موسسه مطالعات بهره‌وری منابع انسانی،خیابان شیخ بهایی جنوبی، خیابان ایرانشناسی، خیابان نهم برگزار می‌شود.
در این جلسه قرار است گزارش هیات‌مدیره، حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت برای عملکرد سال مالی۸۸ به صاحبان سهام ارائه شود و در ادامه این جلسه ترازنامه و صورت سود و زیان این شرکت بررسی و تصویب شود.
بنابراین گزارش در این مجمع علاوه بر تصمیم‌گیری در خصوص میزان سود تقسیمی، بازرس، حسابرس اصلی و علی‌البدل و روزنامه کثیرالانتشار نیز انتخاب خواهد شد.
همچنین یکی دیگر از دستور جلسه‌های این مجمع انجام انتخابات برای هیات‌مدیره خواهد بود.
بر این اساس صاحبان سهام یا نمایندگان قانونی آنها می‌توانند برای دریافت کارت ورود به مجمع با در دست داشتن اصل ورقه سهام و کارت شناسایی معتبر برای اشخاص حقیقی و وکالتنامه رسمی (برای وکلای سهامداران) و معرفی‌نامه معتبر (برای نمایندگان اشخاص حقوقی) در ساعات اداری روز15 تیرماه 1389 به واحد امور سهام شرکت واقع در تهران، خیابان حافظ، شماره 192، طبقه نوزدهم ساختمان بورس اوراق بهادار مراجعه کنند.
همچنین کارت ورود به جلسه مجمع از ساعت ۸ صبح روز برگزاری مجمع در محل برگزاری مجمع، توزیع خواهد شد.