گروه بورس- شرکت سخت‌آژند پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به پایان شهریور ماه ۸۹ مبلغ ۱۱۳ریال اعلام کرده که تا پایان آذر ماه ۸۸ معادل ۳۲‌ریال زیان شناسایی کرده است. بر اساس اطلاعیه سازمان بورس و اوراق بهادار، «ثاژن» تا پایان آذر ماه امسال معادل دومیلیارد و ۱۸۳میلیون ریال از بابت فروش درآمد کسب کرد.

پیش‌بینی فروش امسال «ثاژن» معادل ۶۲میلیارد و ۳۵۱میلیون ریال در نظر گرفته شده که تنها چهار درصد این پیش‌بینی مورد پوشش قرار گرفته است.

مطابق صورت سود و زیان این شرکت، هزینه‌های مالی «ثاژن» در مقایسه با سال مالی قبل افزایش نشان می‌دهد.

اطلاعات ارسالی شرکت حاکی از طبقه‌بندی مبلغ (۱۵.۰۳۰)میلیون ریال (به ازای هر سهم مبلغ ۱۵۰ریال) تحت عنوان تعدیلات سنواتی در صورت سود و زیان میان‌دوره‌ای منتهی به پایان آذر ماه ۸۸ است که ناشی از فسخ قرارداد منعقده در تاریخ ۲۷ شهریور ماه ۸۷ است که به نظر این سازمان اطلاع‌رسانی و نحوه اعمال آ« توسط شرکت، مورد ابهام است از این رو موضوع جهت بررسی به کمیته پذیرش و نظارت بر موسسات حسابرسی ارائه پس از طرح در کمیته و دریافت نظرات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

پیش‌بینی درآمد سرمایه‌گذاری شرکت سخت آژند برای سال مالی منتهی به پایان شهریور ماه ۸۹ بالغ بر ۱۴میلیارد و ۱۵میلیون ریال (معادل ۱۲۴درصد سود خالص و مبلغ ۱۴۰ریال به ازای هر سهم)، است که بنابر اعلام شرکت ناشی از فروش سرمایه‌گذاری در سهام شرکت‌های فرعی آژند امجد (میزان مالکیت ۶۱/۸۶درصد) و آژند توسعه شهرستانک (میزان مالکیت ۹۵‌درصد) به ترتیب به میزان ۱۵‌درصد و ۶۵درصد و با نرخ‌های تعیین شده توسط پرسنل فنی و بازاریابی شرکت است.

پیش‌بینی عملکرد سال مالی منتهی به پایان شهریور ماه ۸۹ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۶۵۲درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۸۴۶درصد افزایش، سود عملیاتی مبلغ ۱۵.۳۹۹میلیون ریال افزایش و سود پس از کسر مالیات مبلغ ۲۶.۲۲۱میلیون ریال افزایش نشان می‌دهد.

این شرکت در حال حاضر پروژه‌های آژند اصفهان، آژند دیلمان، سادات شهر یک، چابکسر ۳ و اریه کله ۳ را در دست اجرا دارد.