گروه بورس- هیات‌مدیره گروه صنعتی بارز در نظر دارد مبلغ ۲۲۰ریال به ازای هر سهم از سود قابل تخصیص امسال را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند. بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، «پکرمان» درآمد هر سهم امسال را با ۶۶۶میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۳۷۹ریال پیش‌بینی کرده است. همچنین پیش‌بینی عملکرد گروه صنعتی بارز برای سال مالی ۸۷ در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد سال مالی قبل به ترتیب فروش ۴۲درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۵۱درصد افزایش، سود عملیاتی ۳۷درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۴۲درصد افزایش نشان می‌دهد.

شرکت دلایل تغییر را افزایش نرخ فروش داخلی و افزایش تناژ محصول، افزایش نرخ و مقدار مواد اولیه مصرفی و هزینه‌های حقوق و دستمزد و سربار و محاسبه زیان ناشی از تسعیر ارز اعلام کرده است. شرکت اعلام کرده است به دلیل استفاده از معافیت مندرج در ماده ۴ قانون تنظیم بخشی از مقررات تسهیلات نوسازی صنایع و مفاد مواد ۱۳۲ و ۱۳۸ قانون مالیات‌های مستقیم درآمد مشمول مالیات پیش‌بینی نشده است. شایان ذکر است، مطابق اطلاعات دریافتی از شرکت مبلغ ۲/۲۷میلیارد ریال مالیات برای سال مالی ۸۳ تشخیص و ابلاغ شده است که شرکت نسبت به آن اعتراض کرده است همچنین سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس مالیاتی، مبلغ ۵/۶۷میلیارد ریال معافیت استفاده شده گروه از محل تسهیلات مندرج در قانون تنظیم بخشی از مقررات تسهیلات نوسازی صنایع را برای عملکرد سال مالی ۸۴ نپذیرفته است.

«پکرمان» اعلام کرده است که طرح توسعه فاز دوم رادیال سواری به بهره‌برداری رسیده است. همچنین شرکت اعلام کرده است که طرح‌های توسعه فاز سوم رادیال سواری و توسعه فاز یک رادیال باری را با برآورد سرمایه‌گذاری به ترتیب ۱۲۴میلیارد و ۶۰۰میلیون و ۲۰میلیارد ریال و تاریخ بهره‌برداری بهمن ۱۳۸۹ را در دست اجرا دارد.

شرکت اعلام کرده است فروش ۳۰ واحد آپارتمان مسکونی واقع در شهرک ایرانمنش کرمان را در دستور کار قرار داده است که پس از قطعی شدن، آثار آن اعلام خواهد شد.