زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۱۴۰هزار و ۱۹۱ سهم به ارزش بیش از ۶۹۰میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفته است. ۶۳درصد ارزش دادوستد را خرید و ۳۷درصد آن را فروش سهام شامل شد. بیشترین حجم خرید مربوط به توسعه معادن روی و بیشترین ارزش خرید مربوط به سنگ‌آهن گل‌گهر بود. همچنین بیشترین حجم و ارزش فروش مربوط به فولاد مبارکه بود. همدان

دیروز در معاملات بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۱۶۴هزار و ۴۰۳ سهم به ارزش ۵۱۱میلیون و ۱۳۰هزار و ۱۹۰ریال دادوستد شد که ۷۶درصد آن مربوط به خرید سهام و ۲۴درصد آن مربوط به فروش سهام بود. این تعداد سهام متعلق به ۹ شرکت بود. از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شده، سنگ‌آهن گل‌گهر، مدیریت سرمایه‌گذاری امید و سرمایه‌گذاری بهمن بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۶۴۷هزار سهم به ارزش یک میلیارد و ۳۱۷میلیون ریال از سهام ۲۰ شرکت دادوستد شد که از این میزان تعداد ۳۲درصد مربوط به خرید و ۶۸درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت تراکتورسازی ایران و پتروشیمی فن‌آوران از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

قم

دیروز ۲/۱میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۹/۳میلیارد ریال در بورس منطقه‌ای قم دادوستد شد.

از معاملات انجام شده ۹۰درصد مربوط به خرید و ۱۰درصد مربوط به فروش سهام بود. ایرانیت، پتروشیمی خارک و فارسیت دورود بیشترین حجم معاملات را داشتند.

تبریز

در معاملات روز دوشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۶/۱میلیون سهم از سهام ۴۲شرکت دادوستد شد که ۷۶درصد آن مربوط به خرید و ۲۴درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

دیروز پتروشیمی فن‌آوران و سرمایه‌گذاری امید به ترتیب بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش را داشتند.

یزد

روز دوشنبه در بورس منطقه‌ای یزد تعداد ۴۸۰هزار و ۴۱۱سهم به مبلغ یک‌میلیارد و ۶۶۷میلیون و ۶۷۶هزار و ۲۵۹مبادله شد.

تعداد سهام مبادله شده نسبت به روز قبل ۱۵درصد کاهش داشته و ارزش معاملات نیز ۳۶درصد کاهش داشته است.

قزوین

آمار عملکرد دیروز بورس اوراق بهادار قزوین حاکی از ۵۱۳هزار و ۶۸۹سهم، حق تقدم خرید و اوراق مشارکت به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۱۳۸میلیون و ۸۷۰هزار ریال بود که ۳۴درصد آن به خرید و ۶۶درصد نیز به فروش سهام اختصاص یافت.

سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری توکا فولاد، پتروشیمی فناوران و توسعه معادن روی ایران بیشترین تعداد خریداران را داشتند و فولاد مبارکه اصفهان، سرماآفرین و گل گهر بیشترین حجم ریالی دادوستد را به خود اختصاص دادند.

کرمانشاه

در معاملات روز دوشنبه بورس منطقه‌ای کرمانشاه در مجموع تعداد ۶۵۸هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۲۸۰۸میلیون دادوستد شد. شرکت‌های سرمایه‌گذاری امید، سنگ‌آهن گل‌گهر، پتروشیمی فن‌آوران و معدنی و صنعتی چادرملو از استقبال بیشتری نسبت به بقیه شرکت‌ها برخوردار بودند.