دیدگاه میهمانان غرفه دنیای‌اقتصاد

گروه بورس- اطلاع‌رسانی شفاف و دقیق، محتوای غنی و پربار مطالب، پوشش مناسب اخبار و مسائل اقتصادی، و ...

اینها بخشی از دیدگاه‌های بازدیدکنندگانی است که غرفه «دنیا‌ی‌اقتصاد» دیروز پذیرای آنها بود. در ادامه دیدگاه‌ برخی از بازدیدکنندگان و خوانندگان دنیای‌اقتصاد را می‌خوانیم: رضا محمودی- کارشناس مدیریت: چندین سال است که از مطالب روزنامه شما استفاده می‌کنم و به جرات می‌توانم بگویم که تنها روزنامه‌ای است که در حوزه بازار سرمایه و صنعت کشور به شکل مناسبی وظیفه اطلاع‌رسانی خود را انجام می‌دهد.

همچنین تقاضا دارم اطلاع‌رسانی درباره OTC و درباره شرکت‌هایی که تقاضای ورود به بورس را دارند و در نهایت اطلاع‌رسانی درباره فعالیت شرکت‌های بورسی را به شکل وسیع‌تری دنبال کنید.

غفارپور، مدیرعامل شرکت کارگزاری بانک‌ملت: از نظر بنده روزنامه دنیای‌اقتصاد بهترین روزنامه اقتصادی فعلی کشور است و این مطلب را در بسیاری از محافل گفته و نیز شنیده‌ام. امیدوارم در مجمع سال آینده شرکت روزنامه دنیای‌اقتصاد به عنوان روزنامه رسمی شرکت انتخاب شود. اما درخصوص بحث مسکن تقاضا دارم بسیار محتاطانه حرکت کنید، چراکه مقالات و تیترها باعث نوسان شدید قیمت‌ها می‌شود.

یک حسابدار رسمی-کیهان: ضمن تشکر از محتوای غنی، اخبار و اطلاعات به روز روزنامه دنیای‌اقتصاد، توسعه روزافزون شما را خواستارم. در ضمن یک جمله را نیز از من به یادگار داشته باشید.

شرکت کنتورسازی ایران: امیدوارم در امر اطلاع‌رسانی و آگاهی به بازار همیشه موفق باشید.

مهندس ایروانی، قائم‌مقام شرکت شاهد: به طور یقین می‌توانم بگویم که همیشه از دنیای اقتصاد و مطالب آن خاطرات خوب و به یادماندنی دارم. در کلیه صفحه‌های این روزنامه دوستان دنیای اقتصاد را علاقه‌مند و پیگیر دیدم.

دکتر حسین زارعی- پژوهشگر و روزنامه‌نگار: امیدوارم در اطلاع‌رسانی خود موفق باشید. روزنامه دنیای اقتصاد بسیار مورد توجه مردم است.

محمد آزاد- کارشناس بازار سرمایه: روزنامه بسیار خوبی است، به خصوص گروه بورس آن به شکل بسیار مطلوبی فعالیت می‌کند.

آقای محسنی- کارمند شرکت هواپیمایی کاسپین: روزنامه دنیای اقتصاد به شکل بسیار جامع و پیگیر اخبار اقتصادی را انعکاس می‌دهد.

خانم بیداری- مسوول امور سهام شرکت خوراک دام پارس: با تشکر از برگزاری نمایشگاه و آرزوی موفقیت برای مسوولان و کارمندان روزنامه دنیای اقتصاد، امیدوارم واقعیات و مسائل اقتصادی را همانند گذشته برای خوانندگان منتشر کنند.

مرتضی صدر - از کارمندان وزارت امور اقتصادی و دارایی: به دست‌اندرکاران روزنامه وزین دنیای اقتصاد خسته نباشید می‌گویم. زحمات شما همواره کمک شایانی به توسعه علمی کشور کرده است.

حسین خلقی- عضو جامعه حسابداران رسمی ایران: آن قدر خوب هستید که همواره آرزوی بهتر شدن برای شما می‌کنم.