گروه بورس - هیات‌مدیره شرکت تولید محور خودرو در نظر دارد، تقسیم 100درصد از سود قابل‌تقسیم را پس از کسر تعدیلات و کسورات قانونی به مجمع عمومی عادی سالانه سال‌مالی 87 پیشنهاد کند.

بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، «خمحور» درآمد هر سهم سال‌مالی منتهی به اسفند ۸۷را با ۳۰۰میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۳۴۰ریال پیش‌بینی کرده است.
همچنین پیش‌بینی عملکرد «خمحور» برای سال‌مالی 87 در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد سال‌مالی قبل به ترتیب درآمد فروش 37درصد افزایش، بهای تمام‌شده کالای فروش‌رفته 45درصد افزایش، سود عملیاتی 10درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات 35درصد افزایش نشان می‌دهد. شرکت دلایل تغییر را افزایش تقاضا بازار و نیز انعقاد قرارداد جدید با خریداران محصولات، کاهش هزینه‌های سربار تولیدی شرکت به دلیل افزایش تیراژ تولید شرکت تا میزان 29هزار و 240دستگاه اکسل و 370هزار و 775عدد انواع قطعات ماشین‌کاری، کاهش هزینه‌های مالی به دلیل اقدامات به موقع در وصول مطالبات و بازپرداخت دیون شرکت و همچنین استفاده از تسهیلات مالی ارزان‌قیمت‌تر از سیستم بانکی، افزایش درآمد سرمایه‌گذاری به دلیل افزایش در پیش‌بینی سود هر سهم شرکت بانک پارسیان برای سال‌مالی 86 اعلام کرده است.«خمحور» 34/1درصد از سهام بانک پارسیان (با سرمایه 5هزار میلیارد ریال) به بهای تمام‌شده 45میلیارد و 359میلیون ریال را در اختیار دارد که درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری در سال‌مالی 86 و 87 ناشی از سود نقدی سهام مذکور است. همچنین شرکت اعلام کرده است که برنامه فروش سهام بانک پارسیان را با توجه به تصمیمات هیات‌مدیره، تقاضای بازار و منافع شرکت در دستور کار خود دارد.