ارومیه

در روز گذشته تعداد یک‌میلیون و ۶۴سهم از سهام شرکت‌های بورسی در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت.

ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۱/۷میلیارد ریال بوده است که ۶/۱۰درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده است.

همچنین دیروز سهام شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات با ۳۰درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت. کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۲میلیون و ۷۶۳هزار سهم به ارزش ۱۷میلیارد و ۷۶۸میلیون ریال از سهام ۳۱شرکت داد و ستد شد که از این تعداد ۹۵درصد مربوط به خرید و ۵درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های داد و ستد شده شرکت پتروشیمی فن‌آوران و مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

تبریز

دیروز در معاملات بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۹/۲میلیون سهم از سهام ۶۱شرکت داد و ستد شد که ۲۴درصد آن مربوط به خرید و ۷۶درصد آن مربوط به فروش سهام بود. در این تالار بیشترین ارزش ریالی خرید به نمادهای معاملاتی فن‌آوران، تراکتورسازی و امید اختصاص داشت.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز چهارشنبه شاهد داد و ستد یک‌میلیون و ۳۱۳هزار و ۶۷۰سهم (متعلق به ۳۲شرکت) به ارزش بیش از ۵میلیارد و ۵۴۶میلیون ریال بود.

در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان ۵۴درصد به خرید و ۴۶درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.

همچنین در این روز از کل معاملات انجام شده در تالار بورس منطقه‌ای زنجان سهام شرکت‌های توسعه معادن روی ایران، تراکتورسازی ایران و البرز دارو به ترتیب بیشترین تعداد خریداران و سهام شرکت‌های لابراتوار داروسازی دکتر عبیدی، توسعه معادن روی ایران و البرز دارو به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

همدان

دیروز در معاملات بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۵۳۶هزار و ۶۷۶سهم به ارزش سه‌میلیارد و ۵۰میلیون و ۱۷هزار و ۳۷۶ریال داد و ستد شد که ۹۳درصد آن مربوط به خرید سهام و ۷درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان داد و ستد شده، پتروشیمی فن‌آوران، سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات و معدنی و صنعتی چادرملو بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

یزد

روز چهارشنبه در بورس منطقه‌ای یزد تعداد ۱/۲میلیون سهم به مبلغ نه‌میلیارد و ششصد و هشتادو سه‌میلیون و سیصد و شانزده‌هزار و شصت و شش مبادله شد. در این روز در تالار یزد تعداد ۲۲۸نفر اقدام به خرید سهام کردند که بیشترین تعداد خریدار را سهام پتروشیمی فن‌آوران با ۱۰۹نفر داشت.

بیشترین ارزش ریالی معاملات بر روی سهام پتروشیمی فن‌آوران به ارزش ۴ میلیارد ریال است. تعداد سهام مبادله شده نسبت به روز قبل ۵درصد افزایش داشته، اما ارزش معاملات ۸درصد افزایش داشته است.

کرمانشاه

در معاملات روز چهارشنبه بورس منطقه‌ای کرمانشاه در مجموع تعداد ۶۰۸هزار سهم و حق‌تقدم به ارزش ۳۲۸۵میلیون ریال دادوستد شد.

از این تعداد سهام ۹۴درصد مربوط به خرید و مابقی مربوط به فروش بود.

تعداد سهام مبادله شده متعلق به ۲۱شرکت بود. همین‌طور از میان سهام مورد مبادله سهام شرکت‌های پتروشیمی فن‌آوران، تراکتورسازی ایران و سرمایه‌گذاری امید از استقبال بیشترین نسبت به بقیه شرکت‌ها برخوردار بودند.