گروه بنگاه‌ها- در پی برنامه تشکیل دوره جامع آموزش تحلیل تکنیکال CTA در بازار سرمایه توسط کارگزاری بانک ملی ایران، فردا سمینار رایگانی در این زمینه برگزار می‌شود. کارگزاری بانک ملی ایران برای ارتقای سطح علمی بازار سرمایه،دوره جامع آموزش تحلیل تکنیکال CTA را با ارائه گواهینامه برگزار می‌کند.

هدف از برگزاری این دوره آموزش روش‌های نوین معاملاتی به منظور پیش‌بینی بازار‌های سرمایه و کسب بازده مناسب و مدیریت ریسک برای سرمایه‌گذاران و معرفی ظرفیت‌های بازار سرمایه برای ایجاد اشتغال و کسب درآمد و در مجموع به منظور ایجاد مهارت فردی برای تشخیص فرصت‌های سرمایه‌گذاری و کسب سود در بازار سرمایه است.

این دوره در پنج سطح CTA ۱ تا CTA ۵ و شامل تحلیل تکنیکال -مدیریت ریسک و سرمایه، کارگاه ۵۰ استراتژی معاملاتی سهام و قرارداد آتی سکه و طلا،تحلیل موج‌های الیوت-کاربرد آمار و الگوهای ریاضی در معاملات، نمودارهای شمعی، رنکو، کاگی، سه خط شکست، شمع حجمی و دوره تخصصی

معامله‌گر منطقی ACD - بررسی سیستم‌های معاملاتی برگزار می‌شود.

این دوره‌ها با رویکردی کاربردی و فارغ از دروس نظری و بر پایه بیش از ۱۵ سال تجربه معاملاتی و پژوهش در بازار‌های سرمایه سهام و کالا و بومی‌سازی آن در بازار سرمایه ایران طراحی شده و عملا فرآیند انتقال دانش و تجربه به دانش پذیران در دوره صورت می‌گیرد.

به همین منظور سمینار رایگان معرفی دوره آموزش جامع تحلیل تکنیکال با حضور طراح و مدرس دوره روز سه‌شنبه ۱۲ دی‌ماه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در سالن همایش کارگزاری بانک ملی ایران برگزار خواهد شد.