گروه بورس - شرکت «کف» در ۹ماه ابتدای امسال توانست ۷۵درصد پیش‌بینی سود هر سهم را محقق کند.

به گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار، این شرکت سود هر سهم امسال را با سرمایه ۲۵۰میلیارد ریال مبلغ ۲۳۱ریال خالص پیش‌بینی کرد.

«کف» همچنین درآمد حاصل از فروش سال ۸۷ را مبلغ ۹۵۴میلیاردو ۷۴۰میلیون ریال پیش‌بینی کرده بود که در ۹ماه اول سال با تحقق ۷۶۷میلیاردو ۷۶۴میلیون ریال توانست ۸۰درصد پیش‌بینی خود را پوشش دهد.

شرکت همچنین پیش‌بینی سود عملیاتی خود را ۹۳میلیاردو ۱۹۷میلیون ریال اعلام کرده بود که ۷۷درصد آن را به تحقق رساند.

بنابراین گزارش هیات‌مدیره شرکت «کف» درنظر دارد مبلغ ۳۷میلیاردو ۵۰۰میلیون ریال که به ازای هر سهم معادل ۱۵۰ریال است را از سود سال مالی ۸۷، برای تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد دهد.

خالص درآمد (هزینه‌)های متفرقه سال مالی ۸۶ به مبلغ ۱۷۵میلیاردو ۱۹۷میلیون ریال (به ازای هر سهم ۷۰۱ریال و معادل ۸۲درصد از کل سود خالص) شامل مبلغ ۱۵۲میلیاردو ۱۰۰میلیون ریال سود حاصل از فروش ساختمان مجاور دفتر مرکزی است.

همچنین پیش‌بینی خالص درآمدها و هزینه‌های متفرقه سال مالی ۸۷ به مبلغ ۱۱میلیاردو ۶۶۲میلیون ریال(معادل ۲۰درصد سود خالص و به ازای هر سهم مبلغ ۴۷ریال) شامل سود سپرده‌های بانکی به مبلغ ۶میلیاردو ۲۰۰میلیون ریال، سود حاصل از فروش ضایعات و بشکه و تسیر ارز به مبلغ ۵میلیارد ریال و خالص سایر درآمدها و هزینه‌های متفرقه به مبلغ ۴۵۱ریال اعلام شده است.