گروه بنگاه‌ها- لوح تقدیر و تندیس «دیموند» در چهارمین جشنواره توزیع و پخش کشور برای دومین سال متوالی به جهت خدمات برتر بانک صادرات ایران در حوزه بانکداری مجازی و الکترونیک به این بانک اهدا شد. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، در چهارمین جشنواره توزیع و پخش کشور که به عنوان گسترده‌ترین گردهمایی اقتصادی، بازرگانی، توزیعی، تولیدی، خدماتی، اصناف و فروشگاه های زنجیره‌ای در تالار وزارت کشور برگزار شد، با اهدای لوح و تندیس «دیموند» از بانک صادرات ایران برای ارائه خدمات برتر در توزیع بانکداری مجازی و الکترونیک تقدیر شد.

بر اساس این گزارش دکتر عباس زادگان، معاون بازاریابی و خدمات مشتریان گفت: جایگاه و اهمیت نظام توزیع و پخش آنچنان که باید شناخته نشده و لذا بانک صادرات با درک چنین امری، برای حل مشکل نظام تولید و پخش که تدارک و تهیه نقدینگی است، آمادگی کافی دارد و علاقه‌مند است با شوراهای صنفی و اصناف که در این محیط کار می‌کنند، همکاری داشته باشد.

وی با اشاره به مزایای برات کارت تضمینی به عنوان محصولی مطمئن و جایگزین چک افزود: قابلیت انتقال به غیر، تضمین وجه برات کارت در سر رسید و شبکه وسیع شعب بانک صادرات در سراسر کشور جهت خدمت‌رسانی به مشتریان از جمله مزایای برات کارت تضمینی است که می تواند دغدغه خاطر عدم وصول چک در سررسید را برطرف کند.

معاون بازاریابی و خدمات مشتریان در بخش دیگری از سخنانش ادامه داد: بانک صادرات ایران با ایجاد مرکز صدای سپهر (۰۹۶۰۲) آمادگی دارد به سوالات بانکی پاسخ دهد و بخشی از خدمات بانکی را نیز از طریق این مرکز ارائه می‌دهد. وی با اشاره به دو طرح گنجینه سپهر و سپرده طلا، از آغاز عملیات فروش خدمات سرمایه‌ای در شعب بانک خبر داد و گفت: محصولات جدیدی در دست طراحی است و درپی آن هستیم تا نیازهای افرادی را که در اقتصاد کشور فعالیت دارند، شناسایی کنیم و براساس آنها، خدمات خود را ارائه دهیم.