گروه بورس- شرکت قند مرودشت درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به پایان تیر‌ماه ۸۶ را با سرمایه ۲۳میلیارد و ۷۰میلیون ریال، مبلغ ۳۸۰ریال پیش‌بینی کرده است. براساس اطلاعیه سرپرست نظارت بر ناشران اوراق بهادار، «قمرو» درآمد حاصل از فروش سال مالی ۸۶ را مبلغ ۱۷۶میلیارد و ۳۵۲میلیون ریال اعلام کرده است. این پیش‌بینی در مقایسه با عملکرد سال مالی قبل با ۱۰درصد افزایش در نظر گرفته شده است.

این شرکت در سایر پیش‌بینی‌های سال ۸۶ به ترتیب در زمینه بهای تمام شده کالای فروش رفته ۱۳درصد افزایش، سود عملیاتی ۲۰درصد کاهش و سود پس از کسر مالیات ۳۳درصد کاهش نشان می‌دهد. شرکت دلایل تغییرات را افزایش درآمد حاصل از فروش بابت افزایش نرخ فروش محصولات اصلی و فرعی و افزایش حجم تولید و فروش با توجه به افزایش قرارداد خرید چغندر قند، افزایش بهای تمام شده بابت افزایش هزینه‌های تولید، افزایش هزینه‌های مالی بابت افزایش دریافت تسهیلات و کاهش خالص درآمد (هزینه)های متفرقه به علت کاهش سرمایه‌گذاری‌های کوتاه مدت مالی اعلام کرده است.

براساس اطلاعات دریافتی، هیات‌مدیره در نظر دارد تقسیم مبلغ ۶میلیارد و ۹۲۱میلیون ریال (مبلغ ۳۰۰ریال به ازای هر سهم) از سود عملکرد سال‌های مالی ۸۵ و ۸۶ را به مجمع عمومی عادی سالانه سال‌های یاد شده پیشنهاد کند.