زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز سه‌شنبه، شاهد داد و ستد ۲۳۲‌هزار و ۳۲۱‌سهم (متعلق به ۲۷‌شرکت) به ارزش بیش از ۹۱۲‌میلیون ریال بود.در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۵۹‌درصد به خرید و ۴۱‌درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، ایران ارقام و فرآوری مواد معدنی ایران به ترتیب بیشترین تعداد خریداران و سهام شرکت‌‌های فرآوری مواد معدنی ایران، سخت‌آژند و ایران‌ ارقام به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند. تبریز

در معاملات روز سه‌شنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد یک‌میلیون و ۷۳‌هزار و ۷۰۹‌سهم از سهام ۴۸‌شرکت به ارزش ۲/۳‌میلیارد ریال داد و ستد شد که ۳۸‌درصد آن مربوط به خرید و ۶۲‌درصد آن مربوط به فروش سهام بود.در این روز بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش بورس تبریز مربوط به شرکت‌های شیشه‌دارویی رازی و ایران‌ارقام بود.

مازندران

دیروز در تالار ساری، تعداد ۴۲۱‌هزار و ۱۶۶‌سهم به ارزش بیش از ۲‌میلیارد و ۹۰‌میلیون ریال داد و ستد شد.از کل معاملات انجام شده در این روز ۳۴‌درصد مربوط به خرید و حدود ۶۶‌درصد مربوط به فروش سهام بود.بیشترین شرکت‌های مورد توجه سرمایه‌گذاران مازندرانی در این روز: بهنوش، چادرملو، سرمایه‌گذاری معادن و فلزات و سرمایه‌ توس‌گستر بود.

سمنان

دیروز تعداد ۲۸۹‌هزار و ۷۷۸‌سهم جمعا به ارزش یک‌میلیارد ریال در بورس منطقه سمنان مورد داد و ستد قرار گرفت.از کل معاملات صورت گرفته ۳۴‌درصد به خرید و ۶۶‌درصد به فروش اختصاص داشت.بیشترین حجم معامله خرید وفروش سهام در بورس منطقه سمنان در این روز به سهام داروسازی جابرابن‌حیان اختصاص داشت.

کرج

دیروز در تالار معاملات کرج، تعداد ۳‌میلیون و ۹۵۶‌هزار و ۴۸‌سهم به ارزش ۱۵۴۴۶‌میلیون ریال داد و ستد شد که در بین سایر مناطق از نظر حجم و ارزش معاملات رتبه دوم را کسب کرد.سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات بیشترین حجم و ارزش معاملات را در این روز به خود اختصاص داد.معاملات کرج معادل ۶/۴‌درصد کل معاملات بازار بود.

زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۸۷‌هزار و ۲۸۵‌سهم به ارزش بیش از ۱۵۰‌میلیون ریال مورد داد و ستد قرار گرفت. ۷۰‌ درصد آن به خرید و ۳۰‌درصد آن به فروش سهام اختصاص داشت.بیشترین حجم و ارزش خرید مربوط به سرمایه‌گذاری مسکن و بیشترین حجم و ارزش فروش مربوط به پتروشیمی شیراز بود.

رشت

در داد و ستد روز سه‌شنبه بورس گیلان ۹۶۲‌هزار و ۲۵۷‌سهم به ارزش ۶/۵میلیارد ریال مبادله شد که ۵۲‌درصد آن مربوط به خرید سهام بود.سهام شرکت‌های باما، فرآوری معدنی ایران و ایران‌ارقام بیشترین خریدار را در گیلان داشتند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، بیش از ۶۰‌میلیون و ۶۲۷‌هزار و ۳۰۰‌ سهم به ارزش ۶۷‌میلیارد و ۹۷۴‌میلیون ریال از سهام ۲۷‌شرکت داد و ستد شد که از این میان تعداد ۹۰‌درصد مربوط به خرید و ۱۰‌درصد مربوط به فروش بود.از میان شرکت‌های داد و ستد شده سرمایه‌گذاری سپه و سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

اصفهان

دیروز سرمایه‌گذاری توکا فولاد با ۵۴ خریدار پرطرفدارترین سهم بورس منطقه‌ای اصفهان بود.در این روز ۳۸۷۹ خریدار اصفهانی اقدام به خرید و فروش سهام ۸۹ شرکت کردند. در نتیجه این معاملات تعداد پنج‌میلیون و ۱۹۵هزار و ۵۰۹ سهم به ارزش ۶/۱۳میلیارد ریال در بورس منطقه‌ای اصفهان داد و ستد شد. در این روز سهم اصفهان در کل بورس ۱/۸درصد و سهم خرید در مبادلات اصفهان ۳۸درصد بود.

یزد

روز سه‌شنبه در بورس منطقه‌ای یزد تعداد ۴۲۷هزار و ۹۲۳ سهم به مبلغ یک‌میلیارد و دویست و شصت و یک میلیون و نهصد و سی و هشت‌هزار و یکصد و هفتاد ریال مبادله شد. بیشترین تعداد خریدار را سهام توسعه معادن و فلزات با ۲۰ نفر داشت. بیشترین ارزش ریالی معاملات روی سهام سرمایه‌گذاری توسعه و معادن فلزات و کمترین ارزش ریالی معاملات روی سهام داروسازی دکتر عبیدی انجام شد.