به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، امیرحسین فتحی در اختتامیه سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌‌گری مداوم شرکت فولاد هرمزگان بیان کرد: برگزاری سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌‌گری مداوم، با دو دوره قبلی و مطابق با نیازهای کشور متفاوت و تلاش کردیم کارگاه‌‌ها به بهترین شکل ممکن و با توجه به علاقه‌‌مندی متخصصان و فعالان صنعت فولاد برگزار شوند؛ همچنین کافه متخصصان برای نخستین بار در این دوره از کنفرانس با به کارگیری نظرات اهالی این صنعت برگزار شد. وی افزود: در این دوره‌‌ موضوعات نو مطرح شد و اغلب مقاله‌‌های ارائه شده در این دوره از کنفرانس، به موضوعاتی در زمینه محیط‌زیست، انقلاب صنعتی چهارم و افزایش بهره‌‌وری در صنعت فولاد پرداختند که در برگزاری کارگاه‌‌ها نیز اجرایی شد و ۶۰‌درصد از مخاطبان این کارگاه‌‌ها، دارای تحصیلات تکمیلی بودند.دبیر علمی سومین کنفرانس فولادسازی فولاد هرمزگان خاطرنشان کرد: داوری مقالات توسط ۱۵ شرکت فولادی و ۱۴ دانشگاه صورت پذیرفت و ۲۰ مقاله با حضور متخصصان و دعوت‌‌شدگان در کارگاه‌‌های این دوره از کنفرانس ارائه شد؛ ضمن اینکه تعداد کارگاه‌‌های تخصصی برگزار شده در این دوره از کنفرانس، به ۲۱ کارگاه رسید.

فتحی در پایان گفت: به دنبال استفاده از نظرات کلیه حاضران در سومین دوره کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌‌گری مداوم شرکت فولاد هرمزگان در آینده هستیم و بخش‌‌های جدیدی همچون نوآوری و طرح‌‌ها، مسابقه عکاسی در صنعت فولاد و معرفی نیازمندی‌‌ها و توانمندی‌‌های شرکت‌های فولادی را در دوره بعد اجرا خواهیم کرد.

فولاد هرمزگان ستاره درخشان کیفیت در صنعت فولاد ایران است

مدیرکل اداره استاندارد استان هرمزگان گفت: شرکت فولاد هرمزگان با رشد صادرات خود و ایفای نقش موثر در صنعت فولاد، نشان داده که ستاره‌‌ای درخشان در آسمان صنعت فولاد کشور است.محمدسروش سهیلی‌‌راد در آیین اختتامیه سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌‌گری مداوم شرکت فولاد هرمزگان بیان کرد: در آسمان تیره بی‌‌کیفیتی، چند ستاره می‌‌درخشند و راهنمای دیگران هستند. به طور حتم از منظر کیفیت، یکی از این ستاره‌‌ها شرکت فولاد هرمزگان به شمار می‌رود. به گونه‌‌ای که تختال این شرکت کیفیت جهانی دارد.

وی افزود: آرزو داریم این ستاره‌‌ها زیاد شوند و این آسمان به کهکشان تبدیل شود. یکی از راه‌‌هایی که می‌تواند به افزایش این ستاره‌‌ها منجر شود، برگزاری چنین کنفرانس‌‌هایی است.مدیرکل اداره استاندارد استان هرمزگان خاطرنشان کرد: فولاد هرمزگان در سال گذشته به‌رغم مشکلات موجود توانست نقش بسیار مهمی را در صنعت فولاد کشور به‌ویژه در افزایش صادرات ایفا کند و صادرات محصولات با کیفیت فولاد هرمزگان امسال نسبت به سال قبل ۷‌درصد رشد یافته است. این امر نشان‌‌دهنده تلاش و مجاهدت کارکنان این شرکت در زمینه افزایش کیفیت محصول است. سهیلی‌‌راد در پایان با تشکر از مدیرعامل و کارکنان فولاد هرمزگان تصریح کرد: امیدوار هستیم در کنار یکدیگر بتوانیم باری از دوش اقتصاد کشور و مردم برداریم.