گروه بنگاه‌ها: سامانه سپهر بانک صادرات ایران در مهرماه ١٣٩٤ به‌طور میانگین روزانه حدود ٢٤ میلیون تراکنش مشتریان را با موفقیت انجام داده که این میزان معادل ٢٢ درصد از تراکنش‌های شبکه بانکی است.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، مشتریان این بانک در مهر ١٣٩٤ به‌طور میانگین روزانه حدود ٢٣ میلیون و ٦٤٤ هزار تراکنش از طریق سیستم سپهر و در مجموع ٧٠٩ میلیون و ٣١٩ هزار تراکنش موفق مالی انجام داده‌اند که این رقم معادل ٢٢ درصد کل تراکنش‌های شبکه است. این میزان بیانگر رشد ١٤ درصدی تعداد کل تراکنش‌ها نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال گذشته است و حاکی از استقبال مشتریان از خدمات این بانک است.

براساس این گزارش بانک صادرات ایران در راستای همسویی با بانکداری نوین، جلب رضایت و تامین رفاه و آسایش مشتریان و همچنین صرفه‌جویی در وقت و هزینه هموطنان از سال ٧٩ نسبت به نصب و راه‌اندازی سیستم پردازش هوشمند رایانه‌ای (سپهر) درشعب خود اقدام و ارتقا و به‌روزرسانی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مستمر و افزایش قابلیت‌های جدید آن را در دستور کار قرار داده است. با توجه به سرعت، تنوع خدمات، سهولت و امنیت بالای سیستم سپهر، استقبال مردم از این سیستم زیاد بوده به‌طوری که تا پایان مردادماه سال‌جاری بیش از ٤٣ میلیون حساب الکترونیکی توسط هموطنان درشعب این بانک افتتاح شده است. گفتنی است این بانک با ٤٥٤ هزار مشتری اینترنتی با میانگین حدود ١٢ میلیون تراکنش در ماه، صدور بیش از ٥٣ میلیون انواع کارت‌های الکترونیک و با ٢٦٠٠ شعبه داخلی و ٢١ شعبه خارجی به‌عنوان بزرگ‌ترین بانک خصوصی کشور نقش بسزایی در ترویج بانکداری نوین دارد.