گروه بنگاه‌ها: پذیره‌نویسی صندوق‌های سرمایه‌گذاری شرکت تامین سرمایه کاردان از روز دوشنبه ۲۷ بهمن‌ماه در شعب منتخب بانک تجارت آغاز می‌شود. به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، این پذیره‌نویسی شامل واحدهای «صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت»، «صندوق سرمایه‌گذاری سهام بزرگ» و «صندوق سرمایه‌گذاری تجارت شاخصی» بوده و به مدت ۱۰ روز کاری در شعب منتخب این بانک انجام خواهد شد و در صورت استقبال هموطنان این مدت تمدید خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاع از مزایا و شرایط خرید پذیره‌نویسی واحدهای این صندوق‌های سرمایه‌گذاری با مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت به شماره ۱۵۵۴ تماس حاصل نموده یا به پایگاه اطلاع‌رسانی این بانک به نشانی www.tejaratbank.ir مراجعه کنند. گروه بنگاه‌ها: پذیره‌نویسی صندوق‌های سرمایه‌گذاری شرکت تامین سرمایه کاردان از روز دوشنبه ۲۷ بهمن‌ماه در شعب منتخب بانک تجارت آغاز می‌شود. به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، این پذیره‌نویسی شامل واحدهای «صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت»، «صندوق سرمایه‌گذاری سهام بزرگ» و «صندوق سرمایه‌گذاری تجارت شاخصی» بوده و به مدت ۱۰ روز کاری در شعب منتخب این بانک انجام خواهد شد و در صورت استقبال هموطنان این مدت تمدید خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاع از مزایا و شرایط خرید پذیره‌نویسی واحدهای این صندوق‌های سرمایه‌گذاری با مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت به شماره ۱۵۵۴ تماس حاصل نموده یا به پایگاه اطلاع‌رسانی این بانک به نشانی www.tejaratbank.ir مراجعه کنند.

قدردانی از مدیرعامل بانک شهر

در اجلاس رضایتمندی مشتری

گروه بنگاه‌ها: مدیرعامل بانک شهر در چهارمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به دلیل احقاق حقوق مصرف‌کننده‌، مورد قدردانی قرار گرفت.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی، در این اجلاس که با رویکرد تجلیل از واحدهای مشتری‌مدار و پاسخگو برگزار شد، لوح تقدیر رضایتمندی مشتریان از سوی محمدسعید اربابی، نماینده مجلس و رئیس فراکسیون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان مجلس شورای اسلامی و همچنین سیدمحمد جعفری، رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان به مدیرعامل بانک شهر اختصاص یافت.