گروه بنگاه‌ها: شرکت بیمه توسعه توانست صرفا در بخش بیمه شخص ثالث، بیش از ۱۷۷ میلیارد ریال خسارت بالای ۲ میلیارد ریال را به زیاندیدگان پرداخت کند. به گزارش روابط عمومی بیمه توسعه، شرکت بیمه توسعه، ‌بیش از ۱۷۷ میلیارد ریال خسارت شخص ثالث بالای ۲ میلیارد ریال را پرداخت کرد.

براساس این گزارش،‌ در پی اخبار منتشره از مدیریت خسارت در شرکت بیمه توسعه مبنی‌بر انجام تعهدات و پرداخت خسارت زیاندیدگان این شرکت، بیمه توسعه بیش از ۱۷۷ میلیارد ریال خسارت مالی، جانی و دیه زیاندیدگان را پرداخت کرده است.

این گزارش حاکی است،‌ با توجه به اینکه در بسیاری از تصادفات، ‌میزان خسارت و دیه دریافتی یک زیان دیده، بیشتر از حداکثر دیه تعیین شده ناشی از فوت یک انسان (۲ میلیارد ریال) بوده و تا میزان چند برابر آن نیز قابل ارتقا است،‌ شرکت بیمه توسعه توانسته است صرفا در زمینه خسارت‌دیدگان شخص ثالث بالای ۲ میلیارد ریال، تعداد ۶۵فقره خسارت بالای ۲ میلیارد ریال به مبلغ بیش از ۱۷۷ میلیارد ریال را پرداخت و تسویه کند. در این گزارش آمده است:‌ در میان زیاندیدگان بیمه شخص ثالث شرکت بیمه توسعه، تعداد قابل توجهی پرونده تسویه شده با مبالغی حدود ۶ میلیارد ریال و بالاتر نیز وجود دارد که با توجه به عدم درآمدزایی بیمه توسعه، به واسطه تعلیق فروش بیمه شخص ثالث توسط بیمه مرکزی، در نوع خود تامل برانگیز و حائز اهمیت ویژه‌ای است. در پایان این گزارش آمده است شرکت بیمه توسعه با توکل به خدا و به کمک سرمایه‌گذاری‌های خود و دوراندیشی‌هایی که در گذشته انجام داده است، در حال پرداخت خسارات خود بوده و تا پایان سال جاری، کلیه بدهی‌های خود را به خسارت‌دیدگان پرداخت می‌کند.