گروه بنگاه‌ها: بانک صادرات ایران در مهرماه ١٣٩٣، ٣ میلیون و ٥٢٥ هزار قبض خدمات شهری مشتریان را دریافت کرد. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به‌منظور ارتقای کیفی خدمات، جلب رضایت مشتریان و همچنین تسهیل و تسریع در ارائه خدمات بانکی، به راه‌اندازی سیستم‌های مکانیزه دریافت قبوض خدمات شهری اقدام کرده است. بر این اساس در مهرماه امسال مشتریان بانک و دارندگان کارت بانک‌های عضو شبکه شتاب از طریق دستگاه‌های خودپرداز، تلفن‌بانک (٠٩٦٠٢)، دستگاه‌های پایانه فروش، سیستم بانکداری اینترنتی، همراه بانک و همبانک (#٧١٩*)، ٣ میلیون و ٢٣٢ هزار قبض را به‌صورت غیرحضوری و ٢٩٣ هزار قبض را به‌صورت حضوری پرداخت کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، تعداد قبوض پرداختی به‌صورت غیر حضوری و الکترونیک در مقایسه با ماه مشابه سال قبل ١٣ درصد رشد و تعداد قبوض پرداختی به‌صورت حضوری ٢٩ درصد کاهش داشته است که این موضوع بیانگر استقبال و اعتماد عموم هموطنان به خدمات الکترونیک بانکی است.

این گزارش می‌افزاید: استفاده از سامانه‌های مکانیزه و الکترونیکی نقش برجسته‌ای در صرفه‌جویی هزینه‌ها، وقت و کاهش ترافیک و آلودگی هوا دارد و موجب جلب رضایتمندی مشتریان نیز می‌شود و دارندگان سپهرکارت بانک صادرات ایران و کارت بانک‌های عضو شبکه شتاب به آسانی می‌توانند طی تماس با شماره ٠٩٦٠٢ مرکز صدای سپهر یا شماره‌گیری #٧١٩* یا با مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز این بانک در سراسر کشور و همچنین عضویت در سیستم بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران قبوض خدماتی خود را به‌صورت رایگان پرداخت کنند.