گروه بنگاه‌ها - مدیرعامل بیمه کوثر در دیدار نوروزی با کارکنان این شرکت گفت: سال 93، سال مدیریت جهادی در شرکت در جهت تحقق حداقل 600 میلیارد تومان پرتفو است.
به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر، در دیدار صمیمانه مدیرعامل شرکت با مدیران و کارکنان به مناسبت آغاز رسمی فعالیت در سال ۹۳، وی با اشاره به شعار سال ۹۳ که از سوی مقام معظم رهبری تعیین و اعلام شده است، به تبیین نقش بیمه‌ها در تحقق این شعار پرداخته و افزود: شرکت‌های بیمه با قبول ریسک‌های پروژه‌های ملی، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و مشارکت در توسعه فعالیت‌های زیرساختی کشور می‌توانند به شعار امسال جامه عمل بپوشانند.
عبدالرسول عطایی در ادامه به اقتصاد مقاومتی اشاره کرده و ادامه داد: در سال ۹۳ با توجه به ابلاغ محورهای اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) توجه ویژه‌ای به تعریف نقش بیمه در تحقق اقتصاد مقاومتی باید داشت و به عنوان ضلع سوم اقتصاد در کنار بانک و بورس در اقتصاد مقاومتی نقش‌آفرینی کنیم.
مدیرعامل شرکت بیمه کوثر، سال ۹۳ را، سال مدیریت جهادی در شرکت در جهت تحقق حداقل ۶۰۰ میلیارد تومان پرتفو عنوان کرده و افزود: افزایش سرمایه شرکت در مجمع فوق‌العاده ۲۵ فروردین در دستور کار است که در صورت تصویب سرمایه بیمه کوثر به ۱۴۰ میلیارد تومان افزایش خواهد یافت و تحقق این امر موجب می‌شود ضمن افزایش توان ریسک‌پذیری، در جایگاه مناسبی در صنعت بیمه قرار بگیریم.
عبدالرسول عطایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه شرکت در سال ۹۳ اظهار کرد: اگر مبنای روزکاری در سال را ۲۰۰ روز در نظر بگیریم برای تحقق فروش حداقلی ۶۰۰ میلیارد تومان، فروش روزانه سه میلیارد تومان باید محقق شود، این یعنی عزمی جهادی برای رسیدن به این برنامه در سطوح مختلف شرکت اعم از مدیران، کارکنان، شعب و نمایندگان لازم است. با عزم جهادی رسیدن به پرتفوی یک هزار میلیارد تومانی در سال ۹۳ با توجه به بازار پیش روی بیمه کوثر دور از دسترس نیست.
مدیرعامل بیمه کوثر سال ۹۳ را سال معرفی بیمه کوثر به عنوان یکی از هفت شرکت برتر صنعت بیمه عنوان کرده و افزود: عملیاتی شدن طرح‌های بیمه‌ای جدید که از سال ۹۱ تدوین و زیرساخت‌های آن آماده‌سازی شده است در سال ۹۳ همچون بیمه صعب‌العلاج، بیمه بهگرد، بیمه جامع زندگی خانواده، توجه به نیروی انسانی شرکت و ایجاد حس اعتماد و امنیت شغلی، بهره‌مندی از پیشنهادها و انتقادها در جهت بهبود روش‌های اجرایی و فنی از برنامه مهم سال ۹۳ در تحقق این امر است.