مدیر برکنارشده بیمه ایران بازنشسته شد

لیلا اکبرپور

سهامیان مقدم، سرپرست بیمه ایران روز گذشته اولین حکم خود را صادر کرد. سهامیان مقدم، با درخواست بازنشستگی فرهاد خالقی عضو هیات‌مدیره و معاون فنی بیمه ایران که چند روز پیش از سمت خود عزل شده بود، موافقت و حکم بازنشستگی خالقی را امضا کرد.

این در حالی است که جلسه ماهانه هیات‌مدیره بیمه ایران روز دوشنبه گذشته با حضور دکتر کهزادی رییس کل بیمه مرکزی ایران در ساختمان بیمه ایران برگزار شد.

فرهاد خالقی متولد ۱۳۲۷ دارای مدرک کارشناسی بیمه‌های بازرگانی است که فعالیت خود را از سال ۵۳ در مدیریت بیمه‌های باربری بیمه ایران آغاز کرد.

سال ۵۵ رسته اداری او به فنی تغییر یافت و ۵۹ در اداره کل بیمه‌های آتش‌سوزی مشغول شد. سال ۶۰ خالقی معاون کل بیمه‌ عمر و حوادث و سال ۶۴ رییس اداره کل شد. در سال ۶۷ رییس اداره کل و آموزش و با حفظ سمت به عضویت بخش مطالعات فنی شورای بیمه‌های اشخاص درآمد.

در سال ۶۸ دبیر و عضو شورای بیمه‌های اشخاص به عنوان نماینده دایمی شرکت در کمیسیون فنی شورای عالی بیمه انتخاب شد.

در سال ۶۹ به سمت مدیر مهمانسرای عباسی (از دارایی‌های بیمه ایران) درآمد و عضو غیرموظف هیات‌مدیره بیمه دانا شد.

در سال ۷۱ عضو موظف بیمه دانا و معاون فنی این شرکت شد. در سال ۷۵ مشاور مدیرعامل در امور بازاریابی بیمه ایران بود و از سال ۷۶ با حفظ سمت سرپرست معاونت استان تهران و بعد از آن سال ۷۷ مدیریت بیمه‌های اشخاص و با حفظ سمت سرپرست استان تهران شد.

خالقی در سال ۷۷ مشاور مدیرعامل در طرح‌های نوین بیمه‌ای بود و در سال ۷۸ دبیر شورای فنی و مطالعات و سال ۸۰ عضو هیات‌مدیره و سرپرست شورای بازاریابی و کمیته امور مشتریان بزرگ شد.

خالقی از سال ۸۲ معاون فنی بیمه ایران و عضو هیات‌مدیره بیمه ایران بود که روز گذشته حکم بازنشستگی خود را دریافت کرد.