گروه بنگاه‌ها - وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار کرد: بیست و یکمین همایش پولی و ارزی از اهمیت بسیار زیادی برای ما برخوردار است و بانک سپه نیز در حمایت از این همایش به درستی عمل کرده و من از دوستان بانک سپه به ویژه مدیرعامل آن تشکر می‌کنم. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، شمس‌الدین حسینی اظهار کرد: این خیلی خوب است که موسسات مالی از جمله بانک سپه از رویدادهایی که منجر به توسعه و تعمیق دانش، بهبود کیفیت سیاست‌گذاری‌ها و اجرای آنها می‌شود، حمایت می‌کنند.

وی افزود: آقای پاشایی فام که خود قبلا در حوزه‌های پژوهشی فعالیت داشته و معاون اقتصادی بانک مرکزی نیز بوده، این همایش برایشان مهم بوده و به همین سبب به حمایت از آن اقدام کرده اند که به اعتقاد من این توجه و حمایت درست است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه همایش امسال از استقبال خوبی برخوردار بوده و جمعیت قابل توجهی نیز از اساتید، مدیران و فعالان اقتصادی و افراد مرتبط حضور داشتند، گفت: این همایش برای ما خیلی اهمیت دارد و من فکر می‌کنم آقای بهمنی، با سازماندهی که از مجموعه بحثها صورت می‌دهند، به نتایج و بازخورد خوبی در بحث اهداف، کیفیت سیاست‌گذاری‌ها، اجرا و توسعه سیاست‌ها دست یابند.

وی تاکید کرد: برای ما بیش از هر چیز امسال، این نکته اهمیت دارد که نهادهای پولی و مالی کشور، با همکاری یکدیگر و از طریق فرآیندهای اثرگذار، موجبات رشد و توسعه اقتصادی و نیز افزایش اشتغال را به شرط عدم افزایش پایه پولی فراهم کنند.