افتتاح همزمان 10 شعبه بانک تات در دهه مبارک فجر

گروه بازارپول- به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، بانک تات به طورهمزمان ۹ شعبه در تهران و یک شعبه دراردبیل افتتاح کرد و تعداد شعب خود را به بانک به ۵۲ شعبه افزایش داد. به گزارش روابط عمومی بانک تات، شعب «خیابان شهیدعراقی»، «میدان قیام»، «تجریش»، «شهران-میدان الغدیر»، «سروغربی»، «تهرانپارس- خیابان رشید»، «نازی‌آباد»، «اردبیل»، «میدان شهران»، «خیابان آیت‌الله کاشانی» شعبی هستند که در ایام مبارک و با حضور اعضای هیات مدیره، مدیرعامل، مدیران ارشد، مسوولان، معتمدین محلی، فعالان اقتصادی، کسبه و اهالی محل افتتاح شدند.

در مراسم افتتاح شعب مذکور، دکتر حسینی‌هاشمی مدیرعامل بانک تات، ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر و همچنین با ابراز خرسندی از گشایش تعدادی دیگر از شعب بانک تات گفت: به یاری خدا، به منظور بهره‌مندی شهروندان از خدمات گوناگون و متمایز بانک تات به تدریج و با سرعت و با درنظر گرفتن کمیت و کیفیت کار، دیگر شعب بانک تات را در تهران و سایر شهرستان‌ها افتتاح خواهیم کرد که امیدوارم حضور بانک تات زمینه‌ساز رونق و توسعه بیش از پیش کشور عزیزمان شود.

مدیرعامل بانک تات، ترویج و توسعه بانکداری الکترونیک را از اهم برنامه‌های بانک تات دانست و افزود: بانک تات به عنوان بانکی اثربخش و با حضور پررنگ در استان‌های کشور، کمر خدمت به اقتصاد ملی و شکوفایی اقتصادی و تولیدی و صنعتی کشور بسته است.

دکتر حسینی‌هاشمی همچنین افزود: اعتماد مردم زمانی می‏تواند قانونمند و درست جلب گردد که در روش مدیریتی، عرضه خدمات آسان، قابل دسترس و شفاف عمل شود. شریک شدن مردم در امور بانک و بانکداری، علاوه براینکه سبب رشد اقتصاد عامه می‏شود، در درازمدت می‏تواند زیربنای مناسبی برای رشد اقتصاد ملی نیز باشد.

وی با اشاره به ارائه انواع خدمات بانکداری الکترونیک در بانک تات گفت: استفاده از بانکداری الکترونیک مدرن و بهره‌برداری از ابزارهای نوین مانند اینترنت بانکینگ، معرفی انواع کارت‌های اعتباری تات، نقدی، هدیه و کارت خرید و همچنین خدماتی مانند تلفنبانک، همراه بانک، طرح خدمت و سایر خدمات، سبب شده تا مشتریان برای راحتی و سهولت کارشان از ابزارهای بانکداری الکترونیک به خوبی بهره‌مند شوند.