مشارکت بانک صادرات در بازسازی عتبات عالیات

گروه بازار پول- بانک صادرات ایران به افراد خیری که قصد مشارکت در بازسازی عتبات عالیات را داشته باشند، تسهیلات قرض‌الحسنه اعطا می‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، طی توافقنامه‌ای که با حضور مدیرعامل این بانک و رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات برگزار شد، مقرر گردید بانک صادرات ایران به افراد خیری که قصد مشارکت در بازسازی اماکن متبرکه نجف اشرف، کربلای معلی، سامرا و کاظمین را داشته باشند، تسهیلات قرض‌الحسنه اعطا نماید.

بر اساس این گزارش، شماره حساب ۱۱۰ بانک صادرات قابل واریز در کلیه شعب این بانک به نام ستاد بازسازی عتبات عالیات اختصاص یافت و افراد متقاضی مشارکت در بازسازی عتبات که استطاعت کافی برای ادای نذورات خود را ندارند، به شرط واریز ۱۰ درصد از مبلغ نذورات خود به شماره حساب ۱۱۰می‌توانند از تسهیلات قرض‌الحسنه‌ای که به این منظور در نظر گرفته شده است، بهره‌مند گردند.

دکتر سید محمد جهرمی، مدیر عامل و رییس هیات مدیره بانک صادرات در مراسم امضای این توافقنامه گفت: بانک صادرات ایران در راستای ایفای مسوولیت‌های اجتماعی و اعتقادی خود و نیز به‌منظور مشارکت در امر خیر و خداپسندانه بازسازی عتبات عالیات، تا ۹۰ درصد مبلغ نذورات خیرین را در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه تامین اعتبار خواهد نمود و علاوه بر شعب، دستگاه‌های خودپرداز این بانک در سراسر کشور نیز آماده دریافت وجوه و نذورات افراد خیر جهت بازسازی عتبات عالیات می‌باشند.

آقای حسن پلارک، رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات نیز در این مراسم، خاطرنشان ساخت: افراد خیری که در این طرح مشارکت خواهند نمود، به ستاد اجازه خواهند داد از محل وجوه جمع‌آوری شده جهت بازسازی و گسترش بارگاه ملکوتی ائمه اطهار در نجف اشرف، ‌کربلای معلی، کاظمین و سامرا هزینه نمایند.