گروه بازار پول - گردهمایی مدیران ارشد و روسای شعب سراسر کشور بانک اقتصادنوین با حضور رییس و هیات‌مدیره، مدیرعامل، قائم‌مقام، معاونین، روسای ادارات، روسای شرکت‌های وابسته برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در این گردهمایی مدیران ارشد این بانک ضمن تشریح اهداف و چشم‌انداز بانک اقتصادنوین به سوالات و مباحث مطرح شده از سوی روسای شعب بانک اقتصادنوین پاسخ دادند.

رییس هیات‌مدیره بانک اقتصادنوین در گردهمایی سراسری مدیران ارشد و روسای شعب این بانک گفت: توجه به تصمیمات کمیته رتبه‌بندی مشتریان در اعطای تسهیلات ضریب خطای تسهیلات‌دهی بانک‌ها را به شکل چشمگیری کاهش می‌دهد.

محمد صدرهاشمی‌نژاد افزود: کمیته رتبه‌بندی مشتریان با بررسی همه‌جانبه وضعیت مشتریان ریسک اعطای تسهیلات را واقعی می‌کند که این موضوع در نهایت میزان مطالبات معوق در بانک‌ها را کاهش می‌دهد.رییس هیات‌مدیره بانک اقتصادنوین در تشریح چشم‌انداز نخستین بانک خصوصی جمهوری اسلامی ایران گفت: بانک اقتصادنوین در ۴ سال گذشته روند روبه رشد مطلوبی را از جنبه کمی پشت سر گذاشته است و چشم‌انداز این بانک توسعه کیفی خدمات خواهد بود.وی در ادامه بر لزوم توجه بر کار کارشناسی و تیمی اشاره کرد و اظهار داشت: توجه کارشناسی به امور انواع ریسک‌ها را کاهش می‌دهد.در ادامه این گردهمایی احمد طاهری، مدیرعامل بانک اقتصادنوین نیز گفت: تعامل نزدیک شعب بانک با ستاد مرکزی موفقیت بانک را تضمین خواهد کرد.

وی افزود: به منظور برقراری مطلوب تعامل بین شعب و ستاد بانک اقتصادنوین شعب این بانک به ۱۰ منطقه تقسیم شد که ۴ منطقه سرپرستی شعبه‌های تهران و ۶ منطقه سرپرستی شعبه‌های شهرستان را شامل می‌گردد.وی اظهار داشت: این تقسیم‌بندی موجب شد ستاد بانک بتواند با شناسایی شعب در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای رفع مشکلات بکوشد. در عین حال منطقه‌بندی شعب در ارتقای کیفی خدمات نیز نقش موثری داشته است.

مدیرعامل بانک اقتصادنوین با اشاره به اینکه اقدامات صورت گرفته در گسترش کمی بانک قابل تقدیر است، گفت: ارتقای کیفیت خدمات مهم‌ترین برنامه در دست اجرای بانک اقتصادنوین است.

وی گفت: در راستای دستیابی به این اهداف نمودار سازمانی بانک اقتصادنوین تغییراتی داشته است که این تغییرات به تایید هیات‌مدیره بانک نیز رسیده است.

طاهری در ادامه از بازبینی آیین‌نامه آموزشی بانک اقتصادنوین خبر داد و گفت: به منظور بهبود کیفیت آموزش کارکنان آیین‌نامه بانک تغییراتی داشته که با اعمال این تغییرات اثربخشی دوره‌های آموزش در بانک افزایش خواهد یافت.

وی همچنین به انتخاب بانک اقتصادنوین به عنوان بانک برتر جمهوری اسلامی ایران از سوی نشریه یورومانی اشاره کرد و گفت: بانک اقتصادنوین همواره این هدف را در پیش رو دارد که بانک برتر ایران باشد.