بانک پاسارگاد در روزهای پایانی سال آماده ارائه خدمات است

گروه بازارپول- صنعت بانکداری کشور در سالی که روزهای پایانی آن را پشت‌سر می‌گذاریم، شاهد حضور بانک پاسارگاد، به عنوان موفق‌ترین بانک کشور بود. به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، خسرو رفیعی، مدیر روابط عمومی بانک، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سال جدید از حسن توجه و اعتماد مردم گرامی به بانک پاسارگاد، در سال ۱۳۸۶، تقدیر و تشکر کرد.

رفیعی در این باره گفت:‌ آمار رو به رشد بانک پاسارگاد در سال ۱۳۸۶ نسبت به دوره‌های قبل، حاکی از موفقیت پاسارگاد در جلب‌نظر و اطمینان مشتریان است و این امر میسر نمی‌شد، مگر با راهکارها و تلاش‌های مدیران و کارمندان بانک پاسارگاد در سالی که گذشت.

مدیر روابط عمومی بانک پاسارگاد افزود: در پاسخ به این اطمینان و نیز رفاه حال بیشتر مشتریان در روزهای پایانی سال و ایام تعطیلات نوروز تمامی شعبه‌های بانک پاسارگاد در روز ۲۸ اسفند ۸۶ از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۹ (۷ شب)، در روز ۲۹ اسفندماه ۸۶، ۳ و ۴ فروردین ۱۳۸۷ از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ آماده پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان هستند.

مدیر روابط عمومی بانک پاسارگاد همچنین اضافه کرد: تمام دستگاه‌های خودپرداز بانک پاسارگاد در سرتاسر کشور به صورت شبانه‌روزی فعال و آماده سرویس‌دهی به مردم هستند. رفیعی اظهار امیدواری کرد: امید داریم با توجه به برنامه‌ها و تصمیم‌های ارزنده‌ای که مدیران بانک پاسارگاد برای سال جدید پی‌ریزی کرده‌اند، سال ۱۳۸۷ سالی خوب و پربار برای پاسارگاد و مشتریانش باشد.