گروه بازار پول- بانک تجارت موفق شد برای دومین سال پیاپی جایزه ستاره بین‌المللی کیفیت را به سبب ارتقای سطح خدمات و افزایش رضایت مشتریان از موسسه معتبر B.I.D دریافت کند.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت این نشان معتبر بین‌المللی به سبب «تعهدو تلاش پایدار بانک تجارت به ارائه خدمات برجسته، متمایز و دارای بالاترین کیفیت» به این بانک اعطا شده است. این گواهی تاکید دارد که بانک تجارت توانسته است شاخص‌های کلان مدیریت و ارائه خدمات خود را منطبق با استانداردهای تعیین شده در گواهی بین‌المللی QC۱۰۰ (مدیریت جامع کیفیت) نماید.

موسسه B.I.D (جهت‌گیری‌های خلاق در تجارت) یکی از معتبرترین موسسات فعال اروپا در زمینه تدوین استراتژی‌های کسب و کار، استانداردهای مدیریت کیفیت، ارتباطات و بازاریابی بوده و با بنگاه‌های اقتصادی در کشورهای مختلف همکاری می‌کند. این موسسه از سال ۱۹۸۶ با شناسایی موفق‌ترین واحدهای صنعتی، تجاری و خدماتی هر کشور ستاره بین‌المللی کیفیت را بر اساس شاخص‌های گواهینامه QC۱۰۰ به آنها اعطا می‌کند. امسال نیز چندین موسسه از کشورهای جهان این جایزه را دریافت کردند. این گزارش می‌افزاید: بانک تجارت پیش از این نیز در سالهای ۲۰۰۵ و ۲۰۰۷ جایزه بهترین بانک ایران را از موسسه معتبر EUROMONEY دریافت کرده است. این بانک همچنین نخستین بانک ایرانی دریافت‌کننده نشان بین‌المللی ۹۰۰۲ ISO در حوزه ارائه خدمات بانکداری بین‌الملل است.