شنیده‌ها حاکی از پیوستن گروه جدیدی به نام «ائتلاف ایرانی آباد» به میدان رقابت انتخابات اتاق بازرگانی است. سخنگوی این طیف، حمید حاجی ابراهیم زرگر، یکی از فعالان اقتصادی کشور است. روز دوشنبه ۲۰ بهمن، مهلت تغییر رشته نامزدهای هشتمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق‌های بازرگانی به اتمام رسید. در این روز ۱۴ نفر رشته خود را برای حضور در انتخابات تغییر دادند.

تعدادی از ثبت‌نام‌کنندگان در انتخابات اتاق بازرگانی، موفق به تکمیل مدارک خود نشده و در نهایت از لیست حذف شده‌اند، البته هنوز از اسامی آنها خبری در دست نیست.

اعلام صلاحیت‌ ثبت‌نام‌کنندگان به ۳۰ بهمن موکول شد. قرار بود صلاحیت‌ها، دوشنبه ۲۰ بهمن ماه جاری اعلام شود که به تعویق افتاد.

گروه جدید پیشگامان وفاق با عسگراولادی، حریری، حاجی بابا و خلیلی پا به عرصه رقابت‌های انتخاباتی گذاشته است. به زودی اعضای دیگر این گروه نیز معرفی خواهند شد.

«اتحادیه صادرکنندگان آبزیان ایران» در جریان انتخابات اتاق بازرگانی تهران، حمایت رسمی خود را از ائتلاف بزرگ اعلام کرد. علی‌اکبر خدایی دبیرکل اتحادیه صادرکنندگان آبزیان ایران در نامه‌ای خطاب به رئیس ائتلاف بزرگ این موضوع را اعلام کرد.