توزیع سبد کالا با کارت اعتباری!

گروه بازرگانی: در آستانه نزدیک شدن به موعد مقرر توزیع دومین سبد کالای دولت یازدهم، مسوولان ذی‌ربط که اغلب تمایلی به درج نامشان ندارند، از توزیع سبد کالا به صورت کارت اعتباری، تغییر اقلام آن و همچنین سبد کالای ویژه ماه رمضان خبر داده‌اند. این در حالی است که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد امروز (چهارشنبه) جزئیات دومین سبد و اقلام آن قطعی خواهد شد. در همین رابطه یک مقام مسوول در بخش تعاونی کشور با تاکید بر اینکه دومین سبد کالا به صورت سبد کالایی نخواهد بود به خبرگزاری تسنیم گفت: دومین مرحله توزیع سبد کالا به صورت کارت اعتباری است.

این مقام مسوول درباره جزئیات دومین سبد کالایی دولت گفت: در این مرحله دیگر سبد کالا به صورت توزیع اقلام کالایی نخواهد بود، بلکه کارت اعتباری است که مشمولان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌هایی که به طور دقیق طی چند روز آینده مشخص می‌شود، خرید خود را انجام دهند.

همچنین هاشمی رئیس سازمان بهزیستی در این باره گفت: به ۵ میلیون از افراد تحت پوشش این سازمان و ۸ میلیون نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) دومین سبد کالا تعلق خواهد گرفت. مقدمات این کار انجام شده است و این سبد کالا خرداد توزیع می‌شود. پیش از این نیز یک مقام مسوول در وزارت صنعت، معدن و تجارت به خبرگزاری مهر گفته بود: در سبد کالای ویژه ماه مبارک رمضان که در نیمه دوم خردادماه توزیع می‌شود، برنج، روغن، مرغ و خرما توزیع خواهد شد.