گروه بازرگانی- همایش ملی صنعت ناوگان ریلی کشور، چالش‌ها و فرصت‌ها و نمایشگاه تخصصی صنعت حمل‌ونقل ریلی، چهارم و پنجم دی ماه سال‌جاری با حضور مدیران و کارشناسان این حوزه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود. به گزارش روابط‌عمومی جهاد دانشگاهی صنعتی شریف، دکتر حمید بهبهانی، دبیر این همایش در نشست شورای سیاست‌گذاری این همایش گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰عنوان مقاله به دبیرخانه همایش رسیده و ۱۵سخنرانی کلیدی همایش نیز معین شده است.

معاون سابق برنامه‌ریزی و اقتصاد وزارت راه و ترابری با اشاره به تهدیدها و فرصت‌های موجود در صنعت حمل‌ونقل ریلی کشور اظهار امیدواری کرد، با برگزاری این همایش بستر مناسبی برای بررسی وضعیت صنعت ناوگان ریلی کشور فراهم شده و گام‌های بلندی در زمینه سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی اجرای پروژه‌های این صنعت برداشته شود.

وی افزود: در کنار این همایش، نمایشگاه تخصصی صنعت ناوگان ریلی با حضور شرکت‌ها و سازمان‌های فعال در این صنعت و با هدف معرفی دستاوردهای علمی و فنی صنعتگران، مراکز پژوهشی و آموزشی، صاحبان صنایع بزرگ و کوچک، مشاوران و پیمانکاران این عرصه و ارائه آخرین دستاوردها و توانمندی‌های داخلی در این زمینه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.