سیانوژن از گوشی‏های میان‏رده بیشتری پشتیبانی می‏کند

جی‏اس‏ام: اگر از دارندگان یکی از گوشی‏های میان‏رده اندرویدی هستید و دوست دارید، به‏جای سیستم عامل پیش‏فرض، از کاستوم رام سیانوژن روی گوشی‏تان استفاده کنید، خوشحال باشید چون این شرکت قصد دارد در نسخه بعدی سیانوژن‏مد از گوشی‏های میان‏رده بیشتری پشتیبانی کند.

سیانوژن دیروز در وبلاگ رسمی خود اعلام کرد از گوشی‏های میان‏رده بیشتری پشتیبانی خواهد کرد تا عده‏ بیشتری از دارندگان گوشی‏های موتورولا، هوآوی، شیائومی، اوپو و... بتوانند از کاستوم رام فوق‏العاده این شرکت بهره ببرند.

به‏گفته سیانوژن، به‏لطف همکاری خوبی که بین این شرکت و شرکت هوآوی صورت گرفته‏، قرار است از محصولاتی مثل Honor ۴ و ۴X، Ascend Mate ۲ و Snapto در نسخه بعدی سیانوژن ۱۲ رسما پشتیبانی شود. همچنین پشتیبانی از نسل دوم Moto E و نسل سوم Moto G موتورولا نیز در دستور کار این شرکت قرار دارد.

سیانوژن دو شرکت چینی Oppo و Xiaomi را هم از یاد نبرده است و قول داده به‏زودی نسخه رسمی کاستوم رام سیانوژن برای مدل‏های Mi۳w و Mi ۴ و همچنین R۷، R۷ Plus و R۵ منتشر شود. به‏جز اینها، HTC One M۸ Dual و چند مدل از پرچمداران سامسونگ و ال‏جی هم، که مخصوص کشورهای چین و کره و ژاپن‏اند، می‏توانند نسخه ۱۲ سیانوژن‏مد را نصب کنند.