نسل جدید ایستگاه شارژی Leviton عرضه شد

شرکت Leviton نسل بعدی ایستگاه‌های شارژی خود را با نام Evr-Green® ۳۲۰ Level ۲ معرفی کرد و توضیح داد این محصول آخرین فناوری در سری ایستگاه‌های شارژی Evr-Green برای مناطق مسکونی، تجاری و سیستم‌های شارژی وسایل نقلیه عمومی محسوب می‌شود.

به گزارش دانیار، این دستگاه به‌روزشده با توان ۳۲ آمپر در مقیاس ۲۰۸ یا ۲۴۰ ولت فعالیت می‌کند و حداکثر خروجی آن به ۷/ ۷ کیلووات می‌رسد. شرکت سازنده اعلام کرد این محصول با فرآیند نصب آسان‌تر برای پاسخگویی به نیاز کاربران ساخته شده است و مدت‌زمان شارژ برای وسایل نقلیه الکتریکی را کاهش می‌دهد.

ایستگاه Evr-Green® ۳۲۰ Level ۲ یک سیستم شارژی واحد را شامل می‌شود که با توان بیش از ۴۰ آمپر با دوام بالا فعالیت می‌کند و از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به محوطه فولادی ضدآب NEMA Type ۴ اشاره کرد. نصب سخت‌افزاری این دستگاه بسیار آسان انجام می‌شود و شرکت Leviton اعلام کرده است که در صورت نیاز کیت مخصوص نصب را نیز در اختیار کاربران می‌گذارد. ایستگاه شارژر جدید همچنین با کابل‌های ۱۸ و ۲۵ فوتی ارائه شده است تا انعطاف بیشتری برای کاربران وجود داشته باشد و امکان شارژ انواع وسایل نقلیه فراهم شود.